Ook even netjes voorstellen

Dat zou handig zijn! Die 288 die ik net binnen heb is gister 10 minuten stil blijven staan, dus die kan wel een beurtje gebruiken.

Van harte welkom hier op het forum.

1 like

Je kunt overwegen om een oproep te plaatsen in het vintage gedeelte van het horloge forum

1 like

Welkom en een leuke verzameling (anders dan de meesten)!

1 like

Welkom en enjoy !

1 like

Welkom Henri emot-tiphat

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom op het forum

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

1 like

welcome home

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. Mooie rado!

Welkom op dit leuke forum, hoop dat je hier leuke contacten opdoet. Je bent een man van vintage, dus genoeg leesvoer in het topic vintage. Helaas niet mijn interesse, vintage maar dat is boeien :wink:. Tl-L 2 duurt ongeveer een klein jaartje zeggen ze!

Leuk dat je hobby’s kunt afwisselen, doe ik ook maar niet met vulpennen. Maar ken wel een ander HF lid die daar al jaren mee bezig is @lexaf, leuk om mee te praten. Spreek uit ervaring :wink:. Neem aan dat je voor een vintage Omega gaat, goed het blauw in de gaten houden, je weet maar nooit.

Wens je veel plezier op het forum, succes met de zoektocht naar de Omega :ok_hand: :+1:

Vind ik ook! Wel duidelijk een jaren 80 styling die nu uit de mode is, maar dat heeft wel wat.

Komt goed. En ach, je moet altijd iets te wensen overhouden hè. Niets zo vervelend als ‘klaar’ zijn :wink:

1 like

Welkom hier. Leuke introductie. En zo te lezen delen we wat interesses.
Gauw TL-2 worden (zoals al eerder gezegd) en dan kun je ook over de vulpennen meepraten in het grijze ‘off-topic’ deel waar over alles behalve horloges gepraat kan/mag worden.
Zoals dit:

Lamy 2000; Braun AW10; Akkerman inktpot door Andreas Copier.
BAUHAUS!

Ja, inderdaad gedeelde interesses! Naast Lamy heb ik vooral veel Sheaffer, Parker en Waterman… maar even wachten tot tl2 dus :wink: