Ook even voorstellen. Nick uit België

Beste dames en heren horlogeliefhebbers,

graag had ik me bij deze even kort voorgesteld. Ben dus Nick uit West-Vlaanderen in België. Aangezien ik al jaren bezig ben met alles wat met horloges te maken heeft en ik op zoek was naar een Omega forum ben ik dus op het Horlogeforum terecht gekomen. Heb hier dan ook al vele uren leesplezier beleeft.

Wat me voornamelijk aanspreekt aan het Horlogeforum is dat iedereen er wel een plaatsje vind. Of je nu voor high end, low end, Zwitsers, Duits, Chinees of Russisch gaat, alles kan.

Heb al voorzichtig gereageerd op een aantal topics en ook al een fotootje geplaatst, maar aangezien ik me nu toch wel officieël heb voorgesteld was ik van plan om wat actiever deel te nemen aan de vele topics.

Ben geen beroepsfotograaf, dus mijn foto’s laten nogal te wensen over.

Groet,

Nick.

23 likes

Welkom! Vaak foto’s nemen, dan worden ze vanzelf beter :wink:

Welkom; veel plezier hier op HF!

Welkom landgenoot! Veel plezier hier op het forum. Ikzelf ben al jaren lid, met regelmatig enige afwezigheid, maar vind toch altijd mijn weg terug.

1 like

Welkom :smiley:

Goedenavond Nick,
Welkom op HF, en veel leesplezier!
En ook mijn foto’s worden steeds beter (of minder slecht, 't is maar hoe je het bekijkt). Ontdekking daarbij: het gaat beter met een Nikon compact dan met mijn dure Canon 7D… :confounded:

Welkom :grinning:

Welkom Nick!

Welkom hier en veel plezier!

Hoihoi, welkom hier!!!

Welkom Nick! Er kunnen hier nooit genoeg Belgen zijn :smiley:

3 likes

Hallo Nick, veel plezier op het forum!

Welkom hier landgenoot :wink: veel leesplezier en laat de foto’s maar komen.

Welkom Nick

Welkom en veel plezier hier🖒☺

Welgekomen, landgenoot!

Welkom Nick, ondergetekende woont ook in le plat pays.

Geloof me, erger dan mijn foto’s zal het nooit zijn :grimacing:

2 likes

Van harte welkom!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom en veel plezier hier!