Welkom , uit Meerle !
Dank u allen zeer voor het toch wel warme onthaal. Hierbij ook even een foto van mijn horloges tot hier toe. Zoals gebruikelijk niet zeer scherp, maar zal eraan werken.
Mijn beste,
Nick, van harte welkom bij deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!
Ik wens je hier een aangename tijd.
Orologio Signaturis Temporis.
Van harte welkom hier👍
Lekkere doos man!
Zo, even introduceren en dan meteen een hele lekkere doos er in zwieren… Doe je goed!
Welkom! Leuk om er een provinciegenoot bij te hebben…
Trouwens, wat een prachtige collectie!
Wat een schitterende collectie! Als ik zeg dat hier fantastische stukken bijzitten, is dat een open deur intrappen
Is dat in de linkerbenedenhoek de Tudor Black Shield? Kom je niet vaak tegen, maar wel een regelrechte beauty.
Heb hier ergens gelezen, zonder foto’s is het niet waar, vandaar. Wel het werk van een aantal jaren. Ben ook geen flipperaar. Wat in mijn doos terechtkomt blijft erin. Ze krijgen allemaal polstijd.
Inderdaad een zeer speciaal horloge, had hem gezien en moest hem hebben. Is zeer licht en draagt zeer comfortabel. Wat mij betreft een aanrader en je komt hem niet veel tegen. Leuk toch?
Ik vind het zelf een waardig alternatief voor de Speedmaster Dark Side of the Moon, maar de Tudor behoudt (in vergelijking met de Speedmaster) toch zijn eigen smoel. Ik denk dat het de eerste keer is dat ik de Black Shield hier zie opduiken en dat geeft toch een idee hoe uniek dit horloge is. Ik ben er stiekem toch wel een beetje jaloers op
Welkom! Mooie horloge’s
Er staat sinds vandaag eentje te koop ih blauwe gedeelte met groene wijzerplaat weliswaar…
Zelf vind ik deze combo de mooiste, maar de rode versie is ook heel fraai
Welkom op HF Nick!
Welkom Nick, en zo te zien heb je reeds een prachtige collectie
Welkom op HF en veel plezier hier , mooie collectie heb je .
Welkom.
Welkom! En wat een prachtige collectie
Welkom Nick!
Welkom Nick en groetjes uit de Westhoek
Lijkt wel op AA introductie:
“Hallo ik ben Nick en ik kom uit België”
“Hallo Nick”
Wees welkom