Ook even voorstellen. Nick uit België

Nick, welkom op ons mooie forum. Mooie collectie.

Welkom provinciegenoot. Mooie collectie.:slight_smile:

Dag Nick!

Ben jij ook thuis in de manchetknopen?

1 like

Goede vraag. Ik ben benieuwd!

1 like

Dag Laurens,

denk dat je bij de verkeerde Nick zit. Volgens mij moet je bij @NickW zijn.

Groet,

Nick.

1 like

Succes / sterkte vanavond :belgium: :soccer: :trophy:
Wij Hollanders zitten denk ik net zo hard te juichen als die Fransen eruit getikt worden🤘

3 likes

Welkom streekgenoot.

Hi Jeroen,

bedankt… Heb momenteel de indruk dat alle voetballiefhebbers in België op de toppen van hun tenen aan het lopen zijn. Leuk om te horen dat onze Noorderburen ons ook een warm hart toedragen. T’is natuurlijk nu of nooit…:+1:

Nick.

3 likes

Maar dat doen wij altijd toch al :thinking:
Ik las laatst overigens dat Nederlanders de Belgen hoger hebben zitten dan andersom… Jullie zijn eigenlijk een veel “plezanter” volkje dan wij. Hoe dan ook: :belgium: wordt gewoon wereldkampioen, let maar op :trophy:

3 likes

Vive la France

Ik zit hier in het zuiden van Frankrijk, net voor de aftrap van de match Fr-Be.

Gaat hier warm worden vanavond.

BTW, wat een klokken in die doos zeg :scream:.
Wat ik me afvraag, wat is je grail?

Welkom!!

1 like

Tsja Belgiëland heeft dus verloren en de Fransen hebben het spel zeer slim gespeeld… chapeau daarvoor… De besten hebben dus gewonnen.

Een graal is voor mij een onbereikbaar horloge. Dat is mijn definitie van een graal. Ik lees hier dikwijls “ik heb mijn graal gevonden en mijn volgende graal is…” Zo werkt het dus bij mij niet.

D’r zijn momenteel zoveel prachtige en hoogtechnologische horloges op de markt dat het moeilijk is om er eentje aan te duiden als zijnde mijn graal. Ik zou wel in de richting gaan van Roger Dubuis met iets uit de Excalibur collectie en dan nog liefst een skeleton.

De foto hierboven is nog een oudere foto van enkele maanden geleden. Heb ff moeten zoeken naar een recente foto die ik hier een tijdje geleden ook heb gepost maar dan onder de rubriek “mijn collectie op één foto”. Hieronder dus mijn “up-to-date” collectie.

image

Ben wel zeer tevreden over mijn collectie en ben momenteel eigenlijk niet actief naar iets nieuws op zoek. Ben ik dan einde collectie… gelukkig niet.

10 likes

Eerlijk, als ik er 2 uit je doos zou kunnen kiezen, zou ik ook wel kunnen stoppen (voor even). :wink:

De Rode Duivels, het heeft niet mogen zijn, maar was wel een spannende rit tot waar we gekomen zijn.

1 like

:heart: wat en collectie!

1 like

Holy f**k wat een collectie :clap:

Welkom Nick. Super collectie heb je!