Ook even voorstellen

Welkom Jorne, en veel plezier met die gekke hobby!

1 like

Dank voor de bevestiging. Het leek mij dus ook veel te weinig. Maandag maar bellen en insturen inderdaad.

Welkom en veel plezier (zag te laat dat het voorstellen al maanden geleden wasšŸ˜€)

2 likes

Haha dank Hans! Ook na maanden nog welkom, zo’n welkom :wink:

1 like

Graag gedaanšŸ˜€!

1 like

Herkenbaar

Succes, maar da’s bij die eerste ziekte ook niet gelukt​:sweat_smile::sweat_smile:.

Maar welkom hier, ondanks dat het inderdaad al even geleden is! Door @HansT stond ie weer bovenaan en omdat ik alles hierboven toch al gelezen heb kan ik net zo goed even reageren :sunglasses:.

Veel plezier gewenst, herkenbaar die speurtochten op internet😜.

Nog goed gekomen met de certina? Al een duiker? Ik zou gewoon met een skx beginnen, meteen een klassieker voor keurig bedrag, kunt er eindeloos banden op wisselen etc…:+1:t2:

Groet,

Willem-Jan

1 like

Ook jij dank voor het welkom Willem-Jan!

De Certina is keurig netjes door Certina afgeregeld. Loopt als een zonnetje. Inmiddels ben ik wel al slachtoffer van het flippervirus (zoals je al voorspeld had :sweat_smile: De meistersinger Neo Q mag er uit, en misschien de certina op termijn ook wel… Er moet namelijk een oris big crown original pointer date komen, en misschien een damasko of een diver. Ik geef dit forum de schuld :laughing:

Die skx heb ik inderdaad al even zitten bekijken voor op vakantie en erbij… Misschien even op Schiphol oppikken binnenkort:grin:

3 likes

De SKX is echt een geval apart. Ik had hem gekocht omdat iedereen er over sprak als een icoon… Ik vond het maar niks, maar ondertussen vind ik hem echt geweldig en gaat hij zeker niet meer weg!

2 likes

Ah dat ie goed om te weten! Ik zat er steeds naar te kijken maar werd (ondanks alle lyrische commentaren) nog niet echt warm of koud. Zat meer naar de Oriƫnt ray 2 te kijken eerlijk gezegd.

Dat had ik dus ook, maar heb hem nu als beater echt gaan waarderen en vind hem nu zelfs mooi!

2 likes

Binnenkort maar eens in het echie gaan bestuderen dan!

Same here! Per ongeluk gekocht toen het virus net begon, paar jaar geleden. Op Mp zonder papieren of wat dan ook. Tijd niets mee gedaan en toen wat gaan dragen met zwarte bezel (krijgertje van een vriend) en NATO-bandjes (had hem op lelijke mesh en groene bezel gekocht) en toen ineens gaan waarderen als een soort beater inderdaad. Echte bandenkoning, alles staat erbij.

En pas later, hier op het forum ontdekt dat het zowaar een icoon <200eur is, dus per ongeluk had ik goed gegokt…:joy::sunglasses:

Maar ik vind hem dus echt leuk: tijdloos, stoer en betrouwbaar. Hoeft niet altijd duur te zijn…

2 likes

Dit dus…:sunglasses::muscle:t2:

3 likes

Welkom hier op HF, suc6 met je zoektocht naar een duiker :smiley:SKX​:+1::+1:of een 1521
Beide super horloges. Maar keuze zat natuurlijk

3 likes

Top! Mooie voorbeelden heren! En die NATO heb ik al zie ik :grinning:

2 likes

James Bond, ook een klassiekeršŸ˜‰

2 likes