Wel zo netjes om ook hier even te melden dat ik hier nieuw ben en ik na een paar dagen het idee heb hier ook wel wil blijven.
In eerste instantie puur aangemeld om op een advertentie te kunnen reageren (helaas, geen beet) maar gemerkt dat het hier toch wel geinig is en al heel veel moois voorbij heb zien komen.
Kan een heel verhaal ophangen over wie ik ben en wat ik doe maar kan natuurlijk ook gewoon meteen doorspoelen waar we hier allemaal voor komen: horloges dus hierbij mijn bescheiden verzameling:
Mijn enige niet mechanische horloge, ook mijn meest nauwkeurige

Gekocht in een opwelling om te zien wat je nou eigenlijk kreeg voor dat geld. Een swiss made automaat voor €195,-
Voor de dagen dat ik me wat gedistingeerd voel, geweldige gangreserve en mooie wijzerplaat.
Ter ere van de geboorte van mijn zoon gekocht met het idee deze aan hem te geven op zijn 18e verjaardag. Geweldig om te zien dat hij tot nu toe helemaal gek is van ruimtevaart en zeker een keer per week samen het meegeleverde boek wil kijken en al weet heeft van de historie van dit model.
LE welke gewoon erg fijn draagt door de rubberen band icm titanium kast. Mijn strand en zwemhorloge.
Ik wilde groen en titanium, erg gelukkige combinatie geweest voor mij en ben er erg blij mee nog steeds.
Kom ik in totaal op zes stuks wat nog binnen de perken is voor mij. Heb met mezelf afgesproken dat de max op. 8 horloges ligt. Natuurlijk omdat er dan teveel in de kast blijft liggen maar ook omdat ik ook nog wel eens wat aan wielrennen uit wil kunnen geven…
Zoals te zien erg gecharmeerd van Citizen en daarmee geef ik eigenlijk weg wat nummer 7 zou moeten worden:
Zijn alleen verdomd lastig te vinden en ik wil hen toch eerst even knuffelen voor ik hem afreken.
Nummer 8 is nog een beetje vaag maar dat moet uitgemaakt worden tussen de volgende in volgorde van begeerte:
Daarna moet er toch echt eerst eentje weg (en de speedmaster kan ik nog een ruime 13 jaar dragen) voor er weer wat bijkomt.
Oh ja, ik heb ook een Apple Watch maar die is niet relevant hier. Gebruik ik alleen voor Strava