Op bezoek bij... Holthinrichs Watches

Prachtig foto verslag!

1 like

Prachtig fotowerk!!!

1 like

Gaaf om te zien. Mooie foto werk, bedankt voor de impressie. :ok_hand:

1 like

Prachtige foto’s en horloges! Klasse Stef!

1 like

Heerlijk leesvoer, prachtige foto’s en vakmanschap :ok_hand:
Meer van dit svp! Bedankt!

1 like

Bedankt voor het delen, prachtige foto’s.

1 like

Goeiedag, ik kende dit merk niet, maar ziet er erg gaaf uit! Komt denk ik ook wel mede door de manier waarop het op de foto gezet is hoor, beide vakwerk!

Dank voor het delen

1 like

Heel mooi. Dank voor het delen! :+1:

1 like

Mooie reportage :ok_hand:t4: en

1 like

Geweldig. Michiel is heel goed bezig met zijn merk. En prachtige foto’s :ok_hand:

1 like

Mooi verslag. En wat een prachtige foto’s. Bedankt voor het delen.

1 like

Geweldige mix van innovatie en ouderwets handwerk. Daar gaan wat uurtjes afwerking in zitten, maar het resultaat mag er dan ook zijn!
Schitterende horloges en dito foto’s.

1 like

Mooi gedaan!

1 like

Holthinrichs zie ik regelmatig voorbij komen op instagram en ik heb zeker bewondering voor het concept (moderne 3D print techniek gecombineerd met het traditionele horlogemakers ambacht) en het werk dat er ongetwijfeld in zit. Maar als ik detail foto’s zie van de nogal overheersende, ruwe afwerking, krijg ik altijd de indruk dat er een product bij een innovatief proces gezocht is ipv innovatief proces dat toegevoegde waarde biedt aan het product. Daarmee wil ik niet zeggen dat het 3D printen geen toegevoegde waarde heeft voor produceren van horloges (die potentie is er zeker). Maar de nadruk zou in mijn ogen bij het product moeten blijven, niet het 3D printen.

4 likes

Mooi fotoverslag, thanks!

1 like

Leuk verslag, dank je wel!!

1 like

Top verslag. Veel dank hiervoor. Benieud naar het uurwerk. ETA handopwinder?

1 like

Wat een vakmanschap! Zowel van de horlogemaker als van de fotograaf! Dank hiervoor…

1 like

Grandioos! Dank voor het delen en prachtige foto’s Stef!

1 like

Peseux/ETA 7001

1 like