Op bezoek bij... Holthinrichs Watches

kijk! dat zijn teksten, kan me er helemaal in vinden!

2 likes

Ik snap je bedenkingen, persoonlijk vind ik niet dat de nadruk op het 3D printen ligt, zeker als je de aandacht voor de rest van het horloge ziet. Bij voorbeeld de wijzerplaat variaties en de aandacht voor de finishing van het uurwerk. Maar dat het niet ieders ding is, dat is evident.

2 likes

Overigens iedereen bedankt voor de complimenten! Ik probeer steeds om met relatief beperkte middelen, mijn fotografie verder te ontwikkelen.

1 like

Bedankt voor het delen en de foto’s zien er weer mooi uit.
Altijd leuk om te zien en ik vind het ook leuk hoe het merk aan de weg timmert. Het is niet direct mijn kopje thee, maar dat maakt het niet minder leuk om te volgen. :+1:

1 like

Prachtig verslag over een boeiende horlogemaker. Dank je wel, @malus65. In vergelijking tot anderhalf jaar geleden zie ik fikse vooruitgang in Michiels werk.

1 like

Mooi verslag! Prachtig horloge!

1 like

Mijn beste,

Dank voor het delen van deze prachtige ontmoeting!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Fijn dat er in de binnenstad van Delft nog ambachtslieden hun vak uitvoeren.

2 likes

Klasse klasse klasse!
Voor de serie foto’s
Voor de horloges zelf
En voor durf en doorzettingsvermogen van de onderneming

2 likes

Complimenten!! Uitstekend verslag dat mijn eigen kennismaking weer positief aanvult. Heb de horloges en H voor het eerst gezien & gesproken bij beurs het Juweel in 2017, een aanstekelijk enthousiasme spatte er af. Ik ben zelf vooral (oud)-verzamelaar van vintage of digitale functionele gimmicks maar blijf hem zeker volgen. Zeer benieuwd in elk geval of de 3D techniek zich in de nabije toekomst gaat lenen voor het zelf bouwen / repareren van werken!

2 likes

Wat een geweldige bijdrage is dit !
De horloges zijn ook erg mooi.

1 like

Verdient dit topic een upje? Ik denk het wel.

Mooi Nederlands merk en echt een vakman aan het werk. Het heeft mijn waardering voor Holthinrichs weer wat aangewakkerd :ok_hand:

2 likes