Op slot>>Swiss Valjoux replica

Of de kwaliteit nou wel of niet goed is, je loopt ook nog een erg groot risico dat je je bestelde replica nooit krijgt.

Wat erg vaak gebeurt, is dat er een leuke websitenaam geregistreerd wordt, daar zetten ze een website op (die ze steeds hergebruiken), met foto’s van de originele horloges, en ze vertellen je dan dat je een replica krijgt met een goed nagemaakt uurwerk erin, saffierglas boven en onder, liefst nog ontspiegeld!

Het kan niet op dus je betaalt en wacht, vol verwachting… en wacht… maar er komt niets dus je stuurt een mail… je krijgt nog antwoord ook, zal wel bij de douane liggen meneer, nog even geduld… en je wacht… weer een mail, maar nu geen antwoord… je wacht… en dan… is die website ineens uit de lucht!

Geen horloge, geen manier van reclameren, geen koopbescherming, geen geld. Wel een ervaring rijker. Dit is overigens echt geen broodje aap verhaal, het is aan de orde van de dag.

Bedankt voor jullie info. Gelukkig ga ik het horloge niet via internet bestellen. Zo slim ben ik zelf ook wel.
Ik koop het bij een handelaar in Nederland die ze wel uit China haalt. Hij geeft 8 maanden no nonsense garantie op alle onderdelen, werkt samen met met een horlogemaker en heeft veel ervaring.

Dat 300-390 veel is voor een replica klopt, maar je krijgt wel een die amper te onderschijden is van het origineel. Saffierglas onder en boven, automatisch uurwerk, en volledig staal zoals het origineel.

Mijn vraag is niet of ik beter een Tissot kan kopen voor 300 euro of een nepper voor 350 maar hoe het zit met de namaak uurwerken.

Btw, een replica van 50 - 150 euro heeft natuurlijk geen Asian Valjoux maar een goedkoop batterij uurwerkje waarbij de secondewijzer tikt. De kast is niet doorzichtig met saffierglas, want wie wil nou een goedkoop batterij uurwerkje zien, dat ziet er niet uit!

@Hammer:

Ik zeg ook niet dat de replica’s in zwitserland worden geaembleerd/gepolijst. Die hebben nog nooit Zwitserland gezien. Ze worden uit originele onderdelen vervaardigd die in Azie worden gemaakt voor ETA. Echter gaat er 1 deel terug naar Zwitserland waar ze tot in de kleinste details worden gepolijst en in elkaar gezet: ORIGINEEL VALJOUX.

Het andere dedeelte BLIJFT in Azie, wordt daar in elkaar gezet maar NIET gepolijst: Replica Swiss Valjoux. Deze replica schijnt wel beter te zijn dan ASIAN Valjoux.

Nu de vraag… is dit hele verhaal waar of niet? Of is er gewoon niets beters te krijgen dan Asian Valjoux voor een TAG Carrera Chonograph? Dan weet ik dat.

negeer die gast gewoon, hij zoekt allen de bevestiging of er goede neppers te koop zijn

ik hoop voor jou dat hij na een week al de geest geeft

Apple Fan schrijft:

Die hebben nog nooit Zwitserland gezien. Ze worden uit originele onderdelen vervaardigd die in Azie worden gemaakt voor ETA. Echter gaat er 1 deel terug naar Zwitserland waar ze tot in de kleinste details worden gepolijst en in elkaar gezet: ORIGINEEL VALJOUX.

Het andere dedeelte BLIJFT in Azie, wordt daar in elkaar gezet maar NIET gepolijst: Replica Swiss Valjoux. Deze replica schijnt wel beter te zijn dan ASIAN Valjoux.

Nu de vraag… is dit hele verhaal waar of niet? Of is er gewoon niets beters te krijgen dan Asian Valjoux voor een TAG Carrera Chonograph? Dan weet ik dat.

Volgens veel reacties van kenners is dit verhaal dus NIET WAAR.

Verder is een betrouwbare handelaar die neppers verkoopt een contradictio in termini.

Ach, in onze onmetelijke goedheid proberen we soms een dwalende het licht te laten zien.

Ik heb gehoord dat die replica’s zelf véle malen beter zijn dan de echte…
Dus doen!
:)o

Apple Fan Schreef:

Of is er gewoon niets beters te krijgen dan Asian
Valjoux voor een TAG Carrera Chonograph? Dan weet
ik dat.

Gewoon een echte TAG…:D:D:D
Een student met een fake horloge, is dat de toekomst van Nederland:X:X

vreugd2 Schreef:

Apple Fan schrijft:

Die hebben nog nooit Zwitserland gezien. Ze worden
uit originele onderdelen vervaardigd die in Azie
worden gemaakt voor ETA. Echter gaat er 1 deel
terug naar Zwitserland waar ze tot in de kleinste
details worden gepolijst en in elkaar gezet:
ORIGINEEL VALJOUX.

Het andere dedeelte BLIJFT in Azie, wordt daar in
elkaar gezet maar NIET gepolijst: Replica Swiss
Valjoux. Deze replica schijnt wel beter te zijn
dan ASIAN Valjoux.

Nu de vraag… is dit hele verhaal waar of niet?
Of is er gewoon niets beters te krijgen dan Asian
Valjoux voor een TAG Carrera Chonograph? Dan weet
ik dat.

Volgens veel reacties van kenners is dit verhaal
dus NIET WAAR.

Verder is een betrouwbare handelaar die neppers
verkoopt een contradictio in termini.

Het is absoluut gelul.
“Asian Valjoux” was oorspronkelijk een zeer matige replica, inmiddels is het iets beter, maar het komt niet in de buurt van ècht ETA, zeker niet in bijv. de Omega afwerking.

Decoratie: vaak bestaat die uit STICKERS!!! met decoratie daarop.

“Replica Swiss Valjoux”: zoals de naam al zegt: replica, net als “asian valjoux”, dus namaak, nep.

Er bestaan zeker hele goede neppers die haast niet van echt te onderscheiden zijn en kwalitatief ook goed zijn, maar het blijft NEP. Ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet…

Je betaald echt teveel als je bijna 400 euro voor zo’n ding neer wilt tellen. En als je als student toch niet zoveel hebt, steek het dan niet in iets wat hooguit een paar tientjes waard is.

Voor het geld dat je wilt besteden zijn er mooie en goede automaten te koop van goede merken. Zoals hier al eerder genoemd o.a. Tissot, Seiko, Poljot, Hamilton, Steinhart etc. Je zult ook meer bewondering en respect krijgen dan wanneer je een nepper draagt.

Hopelijk kom je daarom tot inkeer…

ik weet trouwens een mooi IWC portuguese replica te koop staan-)Sommige juweliers willen em zelfs als een echte verklaren. Dus met de kwaliteit zit het wel goed…
Man man ik kan er al weer mee lachen gelukkig maar!!

Yoeri40 Schreef:

ik weet trouwens een mooi IWC portuguese replica
te koop staan-)Sommige juweliers willen em zelfs
als een echte verklaren. Dus met de kwaliteit zit
het wel goed…
Man man ik kan er al weer mee lachen gelukkig
maar!!

Jah maar dan betaal je er wel €1800,- euro voor!! :slight_smile:

JaNnN Schreef:

Yoeri40 Schreef:

ik weet trouwens een mooi IWC portuguese
replica
te koop staan-)Sommige juweliers willen em
zelfs
als een echte verklaren. Dus met de kwaliteit
zit
het wel goed…
Man man ik kan er al weer mee lachen gelukkig
maar!!

Jah maar dan betaal je er wel €1800,- euro voor!!
:slight_smile:

Je snapt het nog steeds niet…

Als je beslist zo´n horloge wilt.
Ga hem dan kopen.
Je vraagt hier om informatie omdat je het ergens toch niet vertrouwd,zegt mijn onderbuik gevoel.
Hier word je de nodige informatie gegeven maar blijkbaar is dat ook niet afdoende.
Het is niet wat je wou horen.
Dus mijn advies is kopen die handel geniet ervan zolang het duurt dan gewoon weggooien en niet hier komen met een zielig gezicht.
succes en welkom op dit echte forum.B)-

Mooi gesproken

vreugd2 Schreef:

Ach, in onze onmetelijke goedheid proberen we soms
een dwalende het licht te laten zien.

Toch wel een leuke discussie vindt ik.

Jullie moeten maar eens naar de volgende link gaan

Dan naar beneden scrollen naar de Rolex explorer dan kunnen jullie lezen hoe beroerd die in elkaar is geknutseld. Dus dat topmerken per definitie goed zijn is flauwe kul,
Vooral bij Rolex is dat het geval.
Als je 500.000 horloges per jaar verkoopt komen alle onderdelen uit emmers ,de kwaliteitcontrole is dan ook ver te zoeken.
De schrijver Walt Odets is een kenner dus ik vertrouw op zijn oordeel.
Ik heb ook altijd een Rolex willen hebben maar na het lezen van zijn artikel ben ik niet meer zo zeker.Vooral niet voor zoveel geld.

Groetjes,

Lenno

lenno Schreef:

www.timezone.com/library/horologium

Dan naar beneden scrollen naar de Rolex explorer
dan kunnen jullie lezen hoe beroerd die in elkaar
is geknutseld. Dus dat topmerken per definitie
goed zijn is flauwe kul,
Als je 500.000 horloges per jaar verkoopt komen
alle onderdelen uit emmers ,de kwaliteitcontrole
is dan ook ver te zoeken.
De schrijver Walt Odets is een kenner dus ik
vertrouw op zijn oordeel.
Ik heb ook altijd een Rolex willen hebben maar na
het lezen van zijn artikel ben ik niet meer zo
zeker.Vooral niet voor zoveel geld.

Groetjes,

Lenno

Dit artikel van Odets is oud en Odets heeft zelf al een keer bijgesteld.
Kortom: de Rolex is prima.

gelukkig :smiley:

lenno Schreef:

www.timezone.com/library/horologium

Dan naar beneden scrollen naar de Rolex explorer
dan kunnen jullie lezen hoe beroerd die in elkaar
is geknutseld. Dus dat topmerken per definitie
goed zijn is flauwe kul,
Als je 500.000 horloges per jaar verkoopt komen
alle onderdelen uit emmers ,de kwaliteitcontrole
is dan ook ver te zoeken.
De schrijver Walt Odets is een kenner dus ik
vertrouw op zijn oordeel.
Ik heb ook altijd een Rolex willen hebben maar na
het lezen van zijn artikel ben ik niet meer zo
zeker.Vooral niet voor zoveel geld.

Groetjes,

Lenno

Wat ook leuk is dat wanneer deze discussies ontstaan iedere keer dit ene artikel over een slechte Rolex tevoorschijn komt. Wanneer er nu meerdere bevindingen zoals deze op het net te vinden waren zou ik er waarde aan hechten.

Apple Fan Schreef:

Bedankt voor jullie info. Gelukkig ga ik het
horloge niet via internet bestellen. Zo slim ben
ik zelf ook wel.

:smiley:

Ik koop het bij een handelaar in Nederland die ze
wel uit China haalt. Hij geeft 8 maanden no
nonsense garantie op alle onderdelen, werkt samen
met met een horlogemaker en heeft veel ervaring.

Dat 300-390 veel is voor een replica klopt, maar
je krijgt wel een die amper te onderschijden is
van het origineel. Saffierglas onder en boven,
automatisch uurwerk, en volledig staal zoals het
origineel.

Mijn vraag is niet of ik beter een Tissot kan
kopen voor 300 euro of een nepper voor 350 maar
hoe het zit met de namaak uurwerken.

Btw, een replica van 50 - 150 euro heeft
natuurlijk geen Asian Valjoux maar een goedkoop
batterij uurwerkje waarbij de secondewijzer tikt.
De kast is niet doorzichtig met saffierglas, want
wie wil nou een goedkoop batterij uurwerkje zien,
dat ziet er niet uit!

Wat denk je dat die handelaar voor die horloges betaald? Meer dan 50 euro? :smiley:

Hij geeft 8 maanden no

nonsense garantie

tjonge tjonge das nog minder als een zwangerschap.B)-