Op verzoek: nieuwe inkoop-actie Christopher Ward

Ik ben door meerdere mensen van dit forum benaderd met de vraag of we nog een keer de inkoop-actie kunnen doen. Ik wil dit best nog een keer regelen, maar eerst even kijken of er voldoende mensen meedoen.
Als er minimaal 6 mensen weer meedoen start ik de actie weer op.

Mijn vraag dus aan iedereen die wil meedoen: laat dat in dit draadje in een reactie weten. En reageer alleen als je echt zeker wil meedoen, niet als je het wel een leuk idee/horloge vindt maar nog niet zeker weet of je echt meedoet!

Ik zal in de tussentijd bij Chris checken of we weer dezelfde korting kunnen krijgen… Wat zeg ik? Misschien kunnen we er wel een procentje meer uit slepen…

Alle details over de vorige actie kun je hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,8603
vinden.

[b] Je kunt je t/m vrijdag 9 december opgeven om mee te doen aan deze inkoop-actie!

Update: vanwege de onverwacht grote belangstelling wil ik de mogelijkheid tot deelnemen vanaf nu stoppen. Belangrijkste reden is dat het anders te veel werk gaat worden, en ik wil ook deze inkoopactie perfect laten verlopen! Excuus dus dat ik deze actie 2 dagen eerder sluit dan geplanned [/b]

[b]
Deelnemers:

  1. Kuiper [ontvangen]
  2. Jörgen [ontvangen]
  3. Warhol [ontvangen]
  4. Storm [ontvangen]
  5. lampie [ontvangen]
  6. manos [ontvangen]
  7. john [ontvangen]
  8. camield [ontvangen]
  9. evert [ontvangen]
  10. klaasjan [ontvangen]
  11. raymi [ontvangen]
  12. marcel [ontvangen][/b]

Re: ben d’r bij

…voor de leden uit mijn horlogeclub!

Groeten Jörgen

En die voor mijn eega en voor twee anderen ook, trouwens.

Mooi zeg. De foto’s doen het horloge geen recht.

wil je zeggen dat hij nóg mooier is dan op de foto?

Yep. :slight_smile:

…laat maar weten hoeveel € ik naar je over moet maken en of het versturen nog extra kosten met zich mee brengt!

Groeten Jörgen

…mail me even, zodat ik je mijn adresgegevens kan sturen!

Groeten Jörgen

Da’s niet mis Jörgen!

Nou dan zitten we dankzij Jörgen meteen aan de ondergrens van 6 stuks en gaat de inkoopactie dus definitief door!!

Ik wil proberen voor de kerst de horloges bij iedereen in huis te hebben, de inschrijving van deze inkoopactie staat open t/m 9 december…

Mail verstuurd…

…ik “moet” ze eigenlijk ook zeker voor de kerst hebben, ga ze schenken aan vrienden voor kerst!

Kun je misschien nagaan of dat gaat lukken bij die Chris.

Ik hoop dat het niet al teveel moeite voor je is?

Groeten Jörgen

Je hebt weer mail :slight_smile:

Ook ik doe mee :slight_smile:

Kun je misschien nagaan of dat gaat lukken bij die
Chris.

Zou normaal geen probleem moeten zijn. Ik bestelde vorige week maandag en kreeg ze vandaag.

Peter, voordat jij toezeggingen gaat doen, lijkt het me beter als je het mij gewoon even met Chris laat regelen… :slight_smile:

Zie jij ergens een toezegging, of zie je een bericht over eigen ervaring?

Als dat laatste niet mag op dit forum, dan hoor ik dat graag.

Natuurlijk mag je zeggen wat je wil op dit forum, sorry als ik bot overkwam, maar ik wilde dit draadje een beetje overzichtelijk houden met alleen reacties van mensen die mee willen doen…

Dat overzichtelijke zit ik zelf nu aardig te verpesten trouwens… :slight_smile: We handelen het verder wel via pb af!

Mooie actie en een mooi horloge! Ik wil graag meedoen. Laat maar weten hoeveel ik moet overmaken op welke rekening dan zal ik dat direct regelen.
Groet,

Storm

Prima Storm, je staat genoteerd.

Binnenkort krijgt iedereen de betalings-gegevens via een PM-berichtje…

nt