Op verzoek: nieuwe inkoop-actie Christopher Ward

Hi Highstreet,

Graag wil ik er 2 bij je bestellen. Laat even per PB weten hoe verder te handelen.

Lampie

Genoteerd lampie. Je kunt binnenkort een pb verwachten met de details…

Ook ik teken in;
svp 'n PB.

grt Geert

Thnx Highstreet

P.s. Ik ga er stiekem van uit ze voor oud en nieuw binnen te hebben, het is namelijk een nieuwjaars kadootje voor mijn vader en schoonvader.

Streven is voor de kerst alles bij iedereen binnen, en het ziet er naar uit dat dat gaat lukken…

Genoteerd. Binnenkort krijg je pb met details.

Heren deelnemers,

Ieder van jullie heeft inmiddels een pb’tje of e-mail gehad met de details om te kunnen betalen.

Groet,

Highstreet

gaarne zou ik mee willen doen met de inkoop actie

hoe alles verder gaat krijg ik wel te horen

alvast bedankt voor de moeite en tot horens

gr John

O.k. John, staat genoteerd, je krijgt direct een pb…

En al 3 mensen hebben betaald of hebben aangegeven morgen direct het geld over te maken! Whow, als iedereen zo snel gaat reageren dan gaan we de horloges met gemak ruim voor de kerst binnen hebben!!

Graag doe ik ook nog mee.

Gr. Camiel

Kan nog wel, ik stuur je een pb met details camield!

Ik wil ook graag mee doen! Kan dat nog?

Alvast bedankt,
Evert

Wordt misschien nog wel een leuke korting zo

Evert, je hebt een email…

De korting staat al vast helaas, maar als iedereen die nu toezegt mee te doen ook echt meedoet, moet ik er toch op z’n minst nog een extra horloge uit kunnen slepen om te verloten op dit forum zou je zeggen!!

Ik denk trouwens wel dat ik de deelnamemogelijkheid binnenkort ga stopzetten (misschien nog 1 of 2) want anders wordt het me wat te veel werk en zo…

…dan ben ik de laatste: 2 graag, Highstreet!

Je maakt toch geen grapje he? :wink: Ik stuur je een pb met details…

Vanwege de onverwacht grote belangstelling wil ik de mogelijkheid tot deelnemen vanaf nu stoppen. Belangrijkste reden is dat het anders te veel werk gaat worden voor mij, en ik wil ook deze inkoopactie perfect laten verlopen! Excuus dus dat ik deze actie 2 dagen eerder sluit dan geplanned.

Ik hoop van de deelnemers snel zowel de betaling als adresgegevens te ontvangen, zodra het geld binnen is ga ik bestellen, met nog steeds als target: voor de kerst alles binnen!

Groeten,

Highstreet