Ik denk dat jij wel ere-Christopher Ward drager gemaakt mag worden, hoeveel heb je er nu al besteld? 25?
Inderdaad, op dat aantal zullen de twee bestellingen ongeveer uitkomen! Ach, ik sla wel vaker een beetje door in m’n enthousiasme
Van 9 mensen heb ik de betaling al binnen! (zie startpost)
Ik hoop dat ik van iedereen uiterlijk 15 december het bedrag binnen heb, dan gaan we het voor de kerst in ieder geval redden!
Wederom weer n geslaagde actie. Op zo’n korte termijn, zoveel klokkies slijten / kopen, ongeloveloos. Menig juwelier is hier jaloers op.
Ook de 2e serie gebruikers krijgen er zeker geen spijt. N prachtige klok HIGHSTREET …goed gedaan.
De eerste horloges zijn al binnengekomen! Christopher heeft me er alvast 12 gestuurd, nog voordat ik had betaald, hij lijkt me dus wel te vertrouwen!
De eerste 6 horloges zijn al verstuurd, en overmorgen verstuur ik de 2e serie van 6. Zodra de laatste 7 horloges vanuit Engeland binnen zijn verstuur ik die dan ook. Maar we liggen dus goed op schema! Volgorde van versturen die ik op volgorde van binnenkomst van betaling.
Groet,
Highstreet
Hi Highstreet,
Helemaal super dat alles weer zo vlotjes verloopt. Krijgen wij een PB-tje als ons klokje verstuurd is ?
Groet en nogmaals bedankt voor het regelen,
Lampie
Highstreet Schreef:
De eerste horloges zijn al binnengekomen!
Christopher heeft me er alvast 12 gestuurd, nog
voordat ik had betaald, hij lijkt me dus wel te
vertrouwen!
Dat flikte 'ie mij ook - vier klokken opsturen voordat 'ie een cent binnen had.
Maar ja, zijn vrouw is half Nederlands, hij weet waar je woont, en hij heeft connecties in Rotterdam, dus zijn uitgangspunt is: dat geld komt er wel… is het niet linksom dan is het wel rechtsom
Geintje.
Jullie hebben een prachthorloge gekocht, lui. Daar ga je een hoop plezier van hebben. De mijne ziet er fabelachtig uit, en loopt ook nog eens griezelig nauwkeurig. Ik snap nog steeds niet hoe hij dat voor die 99 pond voor mekaar krijgt - en het horloge-atelier hier ook niet.
peter
Misschien ga ik er nog spijt van krijgen dat ik er wel 1 aan mijn vader en 1 aan schoonvader cadeau doe en niet 1 aan mijzelf
Misschien mag je 'm wel eens lenen…
Daar ga je spijt van krijgen zodra je het ding in het echt ziet.
De eerste 12 horloges zijn inmiddels verzonden! Alle betrokken hebben hun R-nummer opgestuurd gekregen waarmee ze via www.tracktrace.nl het pakketje kunnen volgen!
De laatste 7 horloges verwacht ik a.s. dinsdag of woensdag binnen te krijgen en zullen dan direct verstuurd worden!
Groet,
Highstreet
Highstreet je hebt een PB-tje
Jij ook.
Damn, Highstreet. Niet meer in delen versturen hoor, ik kan de spanning niet aan
ben inmiddels wel erg benieuwd naar dit bijzondere klokje. Het is volgens mij een manier waarop de forumbezoekers elkaar gaan herkennen op straat. een soort secret code
ik heb nog wel even geduld.
Storm
Hey hoe staat het ermee? Gaan we het nog halen voor de kerst?
Gewoon beetje nieuwsgierig naar mn nieuwste horloge
Ik hoop het echt dat we het halen! Chris heeft de laatste verzending afgelopen vrijdag verstuurd. Ik had gehoopt vandaag de zending binnen te hebben, maar helaas… De vorige keer had hij zaterdag verstuurd, en toen had ik ze woensdag binnen… Ik hoop dus dat ik de horloges morgen binnen heb, dan zou het nog net moeten lukken, maar het gaat wel krap worden allemaal… Maar ik hou jullie op de hoogte, zodra ik verstuurd heb krijgt iedereen weer z’n tracking-nummer!
Hallo Highstreet,
Ik heb ze vandaag opgehaald bij het postagentschap, ze waren er zaterdag al maar ik had weer eens geen tijd om ze af te halen . Ze zijn echt helemaal super, ik weet zeker dat mijn vader en schoonvader er veel plezier aan zullen beleven.
Nogmaals bedankt voor het regelen van deze super klokjes.
Lampie
P.s. ben blij dat ik er geen voor mijzelf heb gekocht, 38mm vindt ik toch te klein voor mijn pols B)
Goed om te horen, fijn!
Nog steeds niks binnen ?
Goed nieuws: eindelijk de laatste horloges binnen, om 19:15 werden ze afgeleverd, gelukkig zit er vlak bij me een Postkantoor Servicepunt dat tot 21:00 uur open is, ik heb ze dus meteen op de bus gedaan. Ik ga nu de betrokkenen het tracking-nummer pb’en of mailen… Hou in de gaten dat het even kan duren voordat het tracking-nummer bekend is in het systeem… En nu maar hopen dat het nog een beetje vlot wordt bezorgd!!!