Ik denk namens allen, heel erg bedankt voor je moeite Highstreet!
Ik kan het zeer waarderen
Ik had het niet meer gedacht, wel gehoopt, maar hij is vanmiddag toch nog binnengekomen!
Prachtig horloge, en alles eromheen (verpakking, brief) is zo luxe⦠ongelofelijk voor die prijs.
Bedankt Highstreet!
Erg leuk dat ze toch nog binnen lijken te komen voor de kerst⦠Echt op het nippertjeā¦
Ook de āmijneā is aangekomen (en zit al om de pols);
sluit me geheel aan bij de vorige posts;
Hans thnx!!
Geert
Ook hier alles in goede orde ontvangen. Wat is het een beauty, zeg!
Highstreet, bedankt voor de perfecte afwikkeling!!!
Ik heb em. Hij is prachtig
Shit tijdje weggeweest.
Zie dit nu pas.
Is er nog een over of doet iemand er een weg ??
Ik heb niet al te grote polsen, maar zo ziet hij er bij mij uit:
Over een paar maanden komt Chris met een aantal nieuwe modellen uit, tegen die tijd wil ik best nog wel eens kijken of er nog interesse isā¦
Ik heb al een conceptversie gezien, en Chris heeft beloofd zodra hij me meer kan vertellen dit te laten weten. Het spreekt voor zich dat ik als ik daar wat over kan vertellen en laten zien, ik dat op dit forum zal doenā¦
Ik ben heel benieuwd!! Nogmaals, het huidige model is echt top!
Hallo,
Ook mijn horloge is ondertussen gearriveerd en ik vind 'm echt super!
Hans, nogmaal dank voor je inspanningen.
Ik vond alleen wel een los schroefje in de box (van de achterkant) en er zaten er meer āniet helemaal vastā. Dus controleer dat voor de zekerheid even.
Groet,
Marcel
Een los schroefje??? Goh, dat vind ik wel heel slordig hoor! Zal ik toch Christopher even melden. Mijn schroeven zaten goed vast, dat merkte ik bij het openen om het horloge te regulerenā¦
Ach, ik had het gelukkig op tijd in de gaten.
ik heb bij de vorige inkoopaktie al een CW aangeschaft en na dit bericht even de schroefjes gecheckt, maar ik mis er een dus hier zitten ze ook los.
Gr. Bas
Ik zal het Chris doorgeven, dat is toch wel slordig hoor!! Horlogeman, jij hebt toch niet meegedaan met de inkoopactie? Je naam komt me niet bekend voorā¦
Hans,
Ben net aangemeld. Was toen nog geen geregistreerd lid.
Bas uit leusden komt mischien wel bekend voor nummer 0249
Bij mij was er ook 1 uitgevallen (teruggevonden op de vloer), en bleek er ook nog 1 los te zitten.
Ik had Chris al gemaild: hij verontschuldigde zich, en vertelde dat het probleem aangepakt ging worden: āall future production utilises a tiny droplet of screw adhesive on the tip to ensure extra securityā.
En over missende schroefjes: āplease let me know if any of the screws
did get lost as I will replace them immediatelyā.
Chris heeft mij zojuist inderdaad hetzelfde verhaal verteld. Ik raad iedereen met problemen met de schroefjes aan, om dit even zelf rechtstreeks bij Chris te melden
Op Timefactors staat trouwens een LED watch met het logo van CW op de achterkant.
Valor 12 Retro-Style LED
Lijkt er iig wel erg veel op.