Op weg naar een Omega Seamaster (Feb. '21)

Mooi doel, zou tot die tijd zeker nog een keer gaan passen en wellicht ook andere merken/modellen. De Seamaster is erg mooi, zelf vind ik nog steeds de blauwe variant het mooist. Met name als je ook af en toe kan wisselen van horloge, zodat het niet gaat ‘vervelen’.

Veel plezier met de reis en succes met de woning.

1 like

Wat leuk en toevallig! En we zijn ook van ongeveer hetzelfde bouwjaar zag ik. :sweat_smile:
Ja het huis heeft bij mij ook prioriteit gehad… er zijn best wel een aantal dingen die veel (heel veel) duurder hebben uitgepakt dan dat ik ze had ingeschat. :roll_eyes: Zoals vloeren en raambekleding. Maar goed, nu dat op orde is kan ik rustig m’n pijlen gaan richten op een Seamaster voor begin volgend jaar.

Heb jij hem ook al eens in het echt bekeken en gepast? :smiley: Misschien krijgen we nog wat korting als we een juwelier vinden en hem tegelijk kopen. :crazy_face: Groupbuy!

1 like

Aan de hand van de foto’s vind ik de Tudor mooiste passen bij jouw pols.
Wel voor de stalen band gaan altijd! Bij spijt is zo’n originele stalen band achteraf aanschaffen een kostbaar grapje!
Zo’n Omega of Tudor zou ik grijs aanschaffen voor de prijs, anders zou ik toch de AD’s gaan stalken voor een Sub.

1 like

Ik heb de zwarte en blauwe variant al eens bekeken en gepast bij mijn AD (S&C). Allebei mooi maar de witte springt er wat mij betreft wel uit. Aan het einde van deze maand moet ik even langs bij de AD om een horloge op te halen die terug is van het reparatiecentrum dus ga dan ook even kijken, hopelijk hebben ze de witte liggen zodat ik die kan passen :grinning:

1 like

mijn favo klokje de witte is nu al een week ook in mijn bezit🥰

4 likes