Naar aanleiding van het topic of je belangrijk vind dat men ziet wat je draagt lijkt het me aardig om te vernemen welk horloge van jou de meeste reacties krijgt en welke (nog) nooit…
De Junkers draag ik vaak ( en graag) en kreeg nog nooit een reactie. De Oris al na twee dagen na aankoop
Ik krijg ook de meeste reacties op mijn Meistersinger. Een eenwijzer heeft een bepaalde magie. Kenners herkennen gelijk het merk en anderen vragen hoe de tijd afgelezen moet worden.
Op de mijne (gaat weg om plaats te maken voor de day-date) heb ik nog nooit ook maar EEN reactie gekregen. Ik draag 'm te weinig dat kan/zal ook een reden zijn…
Mooie perigraph! Ik verbaas me toch wel dat je er nog geen reacties op heb gehad. Ik heb er toch tientallen gehad. Laatste tijd heb ik hem echter ook minder vaak gedragen. Teveel concurrentie in de horlogebox😉
Ik kwam in de plaatselijk jumbo iemand tegen met een IWC ingenieur mission earth. Na een tijdje staren durfde ik hem toch niet aan te spreken Ik kon niet goed inschatten of het een rep. was of origineel… Ook zo dom als je iemand aanspreekt om z’n goede smaak in horloges en het blijkt een replica te zijn
Op m’n Nomos Tangomat en Sinn 556 krijg ik nooit opmerkingen. Ze zijn ook vrij compact en als merk bijna altijd onbekend. En dat vind ik op mijn werk erg prettig
De Omega’s PO en Speedy draag ik meer in het weekend, die worden vaker “gezien”.
Herkenbaar! Ik heb eens een oud collega een compliment over zijn Patek gegeven. Zijn reactie “heeft mijn zoon voor me meegenomen uit Turkije, best een mooie horloge hè?”. Zie daar nog maar eens op te reageren
Kan evengoed een aardig gesprek opleveren, toch? Waarom draagt iemand een replica? En als je een 'echte, hebt en iedereen denkt dat het wel een nepper zal zijn… Vind ik ook wel weer grappig
In Roemenië afgelopen week zag ik een Koreaanse collega een Rolex DeepSea Blue dragen en ik complimenteerde hem ermee… keek me aan, knikte en ging verder met zijn werk
Einde gesprek
Meeste reacties gek genoeg op deze Olympic, maar hij heeft dan ook naast een dikke velcro een wat opvallende kleur, niet opzichtig groen/geel, maar genoeg afwijkend van wit om op te vallen,