Op zoek en nieuw!

Thijs, welkom op het forum. Mijn eerste advies zou zijn om veel tijd in gedegen onderzoek te stoppen. m.a.w. ga het forum door en lees en leer.

Daarna kom je misschien wel tot de conclusie dat je met een iets hogere investering je nog meer ‘bereiken’ kunt. En… 2e hands is ook altijd nog een optie alhoewel dat weer wat meer haken en ogen heeft. Je moet je daar ook comfortabel bij voelen.

Succes met je zoektocht !

Bedankt voor je reactie. Maar veel hoger budget als deze horloges wil ik echt niet gaan voor nu. Heb m’n budget al wat opgerekt. In de toekomst wil ik zeker voor een wat groter bedrag gaan kijken maar voor nu is dit wel het maximale !

Geen probleem maar daarom moet je des te meer nadenken voordat je een aankoop doet.

Gaandeweg ga ik misschien toch misschien je doelen bijstellen😊


Zelf naar deze aan het kijken, binnenkort maar eens bestellen, of de sapphire blue, keuzes keuzes…

1 like

Lastige keuze allebei erg mooi!

Ik denk dat deze genoemde opties elkaar kwalitatief niet heel veel ontlopen.

Wat betreft waardevastheid, denk ik dat de Certina en de Tissot het minst afschrijven gezien de brede markt (lees: potentiële kopers) die daar voor is.

Ik adviseer je om eens een fysieke winkel in te lopen, aan te geven dat je iets zoekt en komt om te oriënteren, om vervolgens een paar modellen (bij voorkeur de genoemde versies) te bekijken en passen. Een horloge om de pols is toch echt anders dan een horloge op een plaatje en zelfs al anders dan in de vitrine, al sta je er voor.
De getoonde modellen, daar zit qua pasvorm en uitstraling toch ook echt wel verschil tussen. Dus lekker proberen

Bedankt voor je reactie. Dat was ik ook zeker van plan te gaan doen . Alleen even zoeken waar deze horloge in een fysieke winkel te vinden zijn :face_with_monocle:

1 like

Waarschijnlijk moet je er wel 2 of 3 bezoeken…