Je kent dat wel, elke dag loop je er als een halvegare hobbezak bij. T-shirtje, half gare jeans en een setje afgetrapte sneakers, maar wel een peperduur klokje om de pols. Prima, maar soms heb je ook wel eens het idee dat je even er wat netter bij moet lopen. Dat is allemaal geen probleem, ik heb van die mooie lak leren schoentjes, nette overhemden en al die ongein. Maar eigenlijk moet daar ook nog een dresser bij, want ja met een duiker of een vlieger om de pols kan je jezelf dan ook niet serieus nemen.
Dus… Ik ben op zoek naar een toffe dresser en heb zelf nog niet iets kunnen vinden waarvan ik denk “Wow! Dat is de shit fo shizzle, dat moet ik hebben!”
Ik heb al een beetje rondgekeken bij Seiko, Citizen , Hamilton enzovoort. Hebben jullie nog mooie ideeën?
Uiteraard zijn gekkigheden als duo tone goud/zilver en al die nare dingen uit den bozen.
Prijs mag uiterlijk 600 pietermannen zijn, aangezien ik 'm niet direct hoef te hebben. Een maandje wachten of meer overleef ik wel.
EDIT: Heb zoals al eerder eens aangegeven behoorlijke polsen, dus het moet niet als een postzegel op m’n pols eindigen.
Een mooie gentleman (tool)watch a la damasko, longines conquest of certina ds first vind ik net ff wat mooier.
Anders dè tissot visodate! Klassiek maar net niet te.
Damasko’s zijn prachtige horloges maar niet echt dressers.
Seiko heeft een heel legio aan goede opties maar zijn wel wat dik.
Een mooie Tissot, Hamilton, Mido of Junghans in nette staat moet voor 600eu prima mogelijk zijn. Ook Oris heeft wat leuke dressers.