Waar heb ik dat dan beweerd? Ik vind de tijdloep op de Rolex gewoon zo walgelijk dat het afbreuk aan het horloge doet. Andere merken die hetzelfde doen, denk ik precies hetzelfde over. Betekent niet per definitie dat ik ELKE Rolex walgelijk vind.
Fixed that for you. Want er is niks mis met double domed saffier. Probleem met Rollies is (en inderdaad, de Oyster Perpetual 39mm met Rhodium Dial is retegeil) is dat ze vaak te klein voor jouw pols zijn.
Het tweede probleem met Rollies is dat Rolex helemaal geen dress horloges maakt. De Day-Date komt in de buurt, maar verder is het alleen de Cellini. Die laatste zou tof zijn als ie niet van goud was.
Kortom, als je een dress watch nodig hebt op een Rolex budget zijn er maar twee opties:
Ondanks dat Citizen of Seiko geen volle zalen trekt maken ze hele leuke horloges vind ik…is dit niets voor je?
Vind die met nodate vet😊…maar die andere heeft wel een mooiere smoel met dauphine wijzers en mooie indicies…
Hou je nog doeku over ook…No spang! Weet niet of je het zo schrijft…maar goed:joy:
Die tweede is erg tof. Maar dan is er ook de CB1070-56L.
Radio-controlled over de hele wereld, saffier, 100m WR, Titanium met duratect coating, drilled lugs voor makkelijk band wisselen naar leer (want dressy). Uiteraard in ultimo weer een sport horloge, maar prima dressy te gebruiken en 100% bomb proof onder alle omstandigheden, Armageddon incluis.