Mooiešā¦ken ik al langšā¦toevallig hebben ze nieuwe soorten, die zijn meer dressyā¦maar wel maar 40mmā¦iets voor mijšā¦deze is wit maar ze hebben ook zwart(geen blauwe, nog niet i.i.g)
Geen titanium dat niet, staal is ook fijnā¦
Mocht iemand hierin geĆÆnteresseerd zijnā¦niet hier kopenā¦ben ik al tegengekomen voor ā¬100 minderšš
Even zonder dollen en back on topic: Bedankt voor de tips allemaal! Mocht er nog wat zijn waarvan je denkt āNouuuuu dit kan die ook nog wel een iets vindenā post het vooral
Ik kan ook de SARX017 van harte aanbevelen, heb deze zelf.
Heeft het automatische 6R15-uurwerk van Seiko, met hacking (om nauwkeurig de tijd in te stellen) en winding (zodat je 'm ook handmatig tot maximale gangreserve kunt opwinden als je 'm om doet).
Prachtige dresser met hoogwaardige afwerking. Deels geborstelde, deels gepolijste kast. Gesigneerde kroon en een prachtige wijzerplaat: grijs/zwart dat speelt met het licht. Opgelegde indices die licht vangen. De skeleton wijzers en rode secondentip maken de details compleet.
Bandje is niet top, maar voldoet. Zou wel een mooie nieuwe band halen.
Tissot Automatics |||
Tissot Titanium
Certina DS8
De Certina heb ik zelf sinds een goed weekje en nu op zwart leer gezet. Zeker een nette klok maar wellicht met 39mm te klein. De DS1 ook erg mooi is er in 40mm. En dit zijn wat dressers die ik wel kan waarderen. Iig, veel succes en plezier
Hij is zeker wel tof, alleen zoals ik al aangaf is het niet direct nodig. Heb net 450 euro stuk geslagen om dit juweeltje te kopen, daarom ben ik nu even aan het oriƫnteren. Maar meer input is altijd welkom!