Ik ben opzoek naar een beater, cheapy, hoe we het ook willen noemen. Een horloge met een wat lagere prijs waar we niet bij hoeven na te denken. Kan mee naar de club/kroeg, activiteiten (geen gshock), drukke plekken
Zat zelf te denken aan een Timex of een 2e hands Orient/Seiko. Hoor graag wat mensen hier zouden voorstellen… of aan te bieden hebben.
Prijs tot €100
Koop je voor 100 euries een automaat, leuk uiterlijk, verschillende opties/uitvoeringen.
Ik heb er zelf ook een gehad (sterker nog ik heb m nog steeds). Deze 2/3 jaar lang dag en nacht gedragen. Feestjes, zonvakanties, zwemmen in de zee, naar school en werk. gewoon top
Casio Duro … mijn ultieme weekend beater ik draag hem overigens op staal (zijn legio aftermarket bandjes voor te krijgen voor een even vriendelijke prijs.
Ik zou doen wat ik heb gedaan. Nog eventjes wachten tot Siebel weer cashflowproblemen heeft en dan 4 actie van de dag kortingsbonnen kopen à €110,-.
Met die €200,- aan bonnen kun je dan een titanium citizen eco drive kopen.
Ik vind de Garrison de ultieme beater omdat ‘ie drie kenmerken heeft die ervoor zorgen dat het is gebouwd om lang mee te gaan:
Eco drive dus nooit een lege batterij of de tijd juist zetten
Saffier glas
Titanium kast en band
Een andere optie, misschien iets mooier en tijdlozer nog, maar met dezelfde kenmerken plus een beschermde kroon, is deze:
Waarom niet? Aan de bezel te zien is hij al redelijk doorleefd. Ik heb zelf 12 jaar lang zijn titanium broertje afgeleefd voor ik als soort van liefhebberij horloges begon te verzamelen… Die dingen zijn onverwoestbaar en kunnen altijd. Hij zit nog steeds in de kist.
Mijn vader zaliger,en mijn ooms droegen hun hele werkzame leven één Seiko quartz dresswatch voor alles en altijd. Monteur, waterschaps-technicus, en boer respectievelijk.