Op zoek naar een beater.

Die schade heb ik niet veroorzaakt, via marktplaats voor paar tientjes kunnen ophalen…

Maar bewijst wel wat jij zegt, hij is en loopt nog perfect.

3 likes

Ik zou zeggen: test hem regelmatig op waterdichtheid en veel plezier er mee. :smiling_face:

En hoe heet deze dan?

1 like

De bonnen zijn er zelfs nog. Dan is het een no brainer en zou ik de tweede uit mijn voorstellen doen voor 4 bonnen

2 likes

Pagini explorer model.

Pagani, toch?

Ik zou het niet doen omdat ik een enorme hekel heb horloges die een 1:1 rip-off zijn van een bekender ontwerp.

@Mike_land heeft voor een paart tientjes een origineel ontwerp van een gerespecteerd merk van Marktplaats gevist, dat hij dan meer geld dan dat uit zou gaan geven voor zo’n “hommage” is natuurlijk de ultieme ironie.

Koop dan inderdaad een Edifice zoals die van @Timo9 en wees er klaar mee. :slight_smile:

4 likes

Dit lijkt mij wel een prima beater:

2 likes

€1750?? Ja.

3 likes

Prima optie maar wel iets te dressy voor een beater.

1 like

:point_up_2:t4:
San Martin, Pagani, Seestern etc. Zit gewoon een prima Seiko uurwerk in, waterdicht, en een bizar goede kwaliteit. Saffier, betere band, niks mis mee. Oh, en er kijkt toch geen ene hond naar je horloge (weet je het vast), dus doe niet moeilijk over 'ja maar dit is toch een look-a-like :tired_face: '. Nobody cares. Echt niet. Op 5 horlogenerds op een onbekend forum na, maar jij draag het dus fuck it.
Er is werkelijk niemand die weet wat een Tudor Ranger is. Een auto?
Anders gewoon een Seikootje 5 :+1:t4: Wel duidelijk mindere kwaliteit, maar ook die dingen gaan gewoon 30 jaar mee. Zonder servicebeurtje.

Staan er hier nu genoeg te koop,wel allemaal iets duurder dan die 100 euro. Probeer te onderhandelen, elk tientje is een tientje.

Deze is top, maar helaas met een lichte plaat :point_up_2:t4:

Ik zeg de laatste. Goed uurwerk, prachtig saffier, waterdicht, mooie band en kast, en klaar ben je de aankomende 20 jaar.

3 likes

Die bezel maakt m imho juist uitermate geschikt… want daarmee niet dressy.

1 like

Kom deze net tegen op MP voor €80

:point_up_2:t4:
:point_down:t4:

ok :thinking: :grin:

Probeer hier op het forum eentje te scoren. Betrouwbaar, veilig, en ons kent ons.

Leuk! Ik heb er 1 besteld. :stuck_out_tongue_winking_eye: :muscle: Laten we de hype maar starten.

Voor de prijs van 2 biertjes (op een terras in Amsterdam) heb je een echt duikhorloge.

5 likes

:+1:

MRW-200H Blue

3 likes

Alle kudos gaan trouwens naar @drex die mij hierop attendeerde.

Ik heb alleen nog keuzestress mbt de kleuren :grin:

2 likes

Hi hi

1 like

Sowieso de zwarte uitvoering :wink::+1: Die er op het filmpje toch wel heel smakelijk uitziet. Die wil ik eigenlijk ook wel :grin:

2 likes