Op zoek naar een beater.

Is beschikbaar. SNKE01.

2 likes

Creation Watches heeft meestal wel aanbiedingen en/of horloges in deze prijsrange. De Orient Mako is voor iets boven de €100,- beschikbaar. Dan heb je een automaat welke bovendien tegen een stootje kan. :v:

Al gesproken op instagram vorige week :white_check_mark:

1 like

Koopje van een degelijk merk

1 like

Alles van Pagani. Kosten geen drol en zijn zo degelijk dat je ze als breekijzer kunt gebruiken.

2 likes

Kijk ook eens naar Citizen en hun Eco-Drive horloges, tal van modellen rond de 100 euries en echte grab-and-go horloges van een bekend merk met grote naam en kwaliteitsvolle producten,

Dit zou mijn keuze zijn.

1 like

Die heb ik en tijdens één of andere sale op Amazon op de kop kunnen tikken voor 130 euries, goeie grab-and-go horloge :+1:

Voor de prijs van 199 euries zou’k eerder voor een Citizen kiezen :upside_down_face:

Is een tweedehands Citizen in titanium met Ecodrive en saffierglas ook goed?

Alleen geen stalen of lederen band; er zit een zwarte rubberen band op.

3 likes

Zo één heb ik ook .Als klus horloge. Af en toe haal ik er een stukje 3M schuurspad over en hij is weer nieuw ! Kan overal tegen en de batterij gaat een jaar of drie mee .

1 like

Tja 200 meter zou ik nooit komen maar een duik in het zwembad ging m goed af :stuck_out_tongue_closed_eyes:

De twijfelaar twijfelt… maar een ieder bedank.

2 likes

Leuk horloge, heb hem zelf ook, in het groen. Het is alleen zeker geen echt duikhorloge. Hij is 10 atm. Zwemmen en snorkelen, oke. Duiken, nee.

Welke duiker vertrouwd nog op een horloge tegenwoordig?

:point_up:

Tja, ik duik zelf. Duik computer is natuurlijk handiger maar horloge zoveel leuker. Dus draag ze nog regelmatig

1 like