Jullie kennen het vast wel, op vakantie en dan kom je ergens een leuke klok tegen. In dit geval een Tissot PR100 Chrono… leuke klok, past mooi binnen mij collectie (nog geen chrono) en gewoon simpel, netjes. Maar! Dan slaat de twijfel toe… is dit wel wat je wil voor 395 euro? Dus eerst maar wat onderzoek doen!
Daarbij dus de vraag, hebben jullie nog aanraders voor een Chronograaf rond de 400 euro? Wat mij aanspreekt aan de Tissot PR100 is dat de wijzerplaat gewoon simpel, niet te veel poespas en een kleur is dus dit zoek ik dan ook echt. Geen panda o.i.d. Dus. Rond de 40mm is ook perfect. Ik ben benieuwd naar jullie aanraders!
Moet het een chrono zijn? Dan misschien de topictitel even aanpassen/specifieker maken. En nieuw of mag gebruikt ook? Want dan wordt de keuze al ruimer.
Wat dacht je van deze? 40mm, 200m waterdicht en Ecodrive. Het ideale vakantiehorloge
Staat te koop in het blauwe gedeelte. En je houdt nog wat geld over
Yes, moet wel echt een chrono zijn. Trekt mij wel in het algemeen en heb ik nog niet! Nieuw heeft voorkeur, maar gebruikt is wat mij betreft ook prima. Betreft budget blijf ik dit keer wel strict, wel vaker wat overheen gegaan
Volgens mij staat er ook nog een Seiko speedtimer ssc813p jn het blauwe deel.
Mijne heb ik verkocht omdat ik mijn Breitling vaker droeg, maar soms mis ik hem nog wel. Droeg heerlijk met 39mm.
Met een beperkt budget denk ik dat je al snel uit komt bij Seiko en Citizen.
Beide merken hebben leuke horloges in die prijsklasse. Ik zou zelf denk ik voor de Citizen Zenshin chrono gaan. Titanium, Saffierglas, ecodrive en mooie dials. Nog goedkoper ook.