Op zoek naar een horloge

Citizen (quartz) valt in dat budget.
Orient Day Date heel misschien ook net - maar die heb ik nog niet zoveel op een president bracelet zien voorbijkomen, eerder op jubilee.
Misschien dat iemand de referentie kent?

Dan ook in t achterhoofd houden dat water dichtheid ook n dingetje is. Pakkingen zouden dan misschien ook vervangen moeten worden als ie nat zou kunnen worden.

Er bestaan overigens ook presidential bandjes voor andere modellen.
Dus t hoeft niet perse n day date te zijn.

Argh, dit is toevallig ook n day date, maar dan anders :crazy_face:

1 like

Ich bin auf der Suche nach einer Uhr mit Mandala-Tieren Design jeder, der bereit ist, mir zu helfen, ist eine große Hilfe und ich werde für Ihre Art dankbar sein.

https://instagram.com/boexclusivewatches?igshid=14b6mqzci83wi

Deze boys! Zitten ook op het forum maar daar weet ik de naam niet meer van :sweat_smile:

1 like

2 likes

Nogmaals mijn excuses, maar je snapt wel dat, dat soort opmerkingen een menig reactie kan oproepen. Een klein misverstand. Wat hierbij ook opgelost is

4 likes

Misschien wordt het nog eens een trend. Ik denk dat je ook wel veel opmerkingen over krijgt

1 like

Opzich wel makkelijk voor slechtziende :rofl:

1 like

En ik ga er vanuit dat deze boys ook betrouwbaar zijn?

1 like

Dit ziet ook gaaf uit zeg ! Heb je misschien een Ref voor dit horloge?

1 like

Jaa, dit is precies wat ik wil, alleen op de diamantjes op de wijzerplaat knap ik enorm af. Daarnaast heb ik ook gehoord dat mensen niet lovend zijn over de uurwerken van Invicta. Maar uit eigen ervaring niet zo veel last van. Zijn er anderen met negatieve ervaringen met Invicta?

Absoluut! Heb er zelf geen ervaring mee maar anderen op het forum geloof ik wel.

Oke, Fijn om te horen. Ik zal het zeker overwegen om te gaan kijken !

1 like

Volgens mij heeft @Chillekasper de nodige kennis van Invicta. Misschien heeft hij nog tips/ aandacht punten waar je op zou moeten letten.
Ik weet alleen dan als je dit type band zoekt en even google’d je een bak aan merken krijgt in de meest uiteenlopende prijsklassen.
Gezien je budget en wensen leek mij dit, voor jou, een aantrekkelijk deal.

Of een mooie Seiko (SARB, SKX of 5) modden. Presidential bracelet kun je los kopen. Nogmaals ligt aan je budget natuurlijk. Succes!

Er zijn verschillende horlogemerken die horloges met dit soort banden hebben uitgebracht. Invicta is daar een van. Bij Invicta kom je dit tegen bij de specialty serie die al eerder genoemd is.
Een iets andere variant die ik ook mooi vind is die ze gebruiken bij de pro diver serie zoals: https://www.invictastores.eu/collections/pro-diver/invicta-pro-diver-34104-mens-quartz-watch-40mm/

Ze hebben ook weleens pro diver horloges met een automatisch uurwerk uitgebracht met dit bandje. Kon die niet gelijk vinden.
Maar zoals ik al zei zijn er verschillende andere merken met dit soort metalen bandjes. Volgens mij heeft Bulova ook een goedkopere alternatief mocht je iets meer willen uitgeven, maar niet de hoofdprijs willen betalen bij Rolex.


srp777

Dit is inderdaad een heel gaaf concept. Maar wat het nadeel is dan dat je het horloge bijna ‘‘verplicht’’ weer moet flippen stel ik koop een dergelijk ‘‘flipper horloge’’ en ik vind hem heel gaaf, mag ik hem dan ook houden in plaats van te flippen? Of is het dan de bedoeling dat je hem weer flipt en een eigen exemplaar koopt?

1 like

Je koopt em niet echt. Je betaalt er ook niks voor. De vorige persoon op de lijst zorgt dat t horloge bij jou aan komt.
Je krijgt em meer soort v op bezoek. Om uit te proberen of n bepaalde stijl, formaat, functie, etc. iets voor je is.

Het Fiffer horloge bezorg je op jouw kosten bij de volgende op de lijst.
Hoe, dat mag je zelf invullen door bv met iemand thuis met n kop koffie af te spreken, op n horlogebeurs waar je naartoe gaat, bij n (weg) restaurant, op t werk tijdens de lunch pauze (dit soort persoonlijke ontmoetingen leveren vaak leuke gesprekken met gelijkgestemden op), of gewoon per post.

Dus je als je t n leuk horloge vindt, is t de bedoeling om zelf er eentje te zoeken/kopen.