Op zoek naar een mooi vrijetijds horloge

Het was altijd kt met peren…ik gebruik voortaan kt met lumen

SPB317 staat op mijn lijst…maar ben ook bang dat im hem nooit/te weinig zou dragen…
My 2 cents: SPB197J1 de controversiele Alpinist

Als je er eentje vindt, zeker. Mooie dingen. Ook gehad, was tof. Weg gedaan voor de limited, maar ik mis 'm soms wel eens. Ook het iets duurdere alpinistje is een mooie voor de vrijetijd.

Plaatjes voor de sfeer:






En zelfs de OG groene mag er zijn. Alpinisten, ook de babies… Ik hou er van.

6 likes

Die blauwe Alpinist is mooi :pray:t3:, alleen zou ik me persoonlijk heel snel storen aan dat vergrootglasje op de datum.

2 likes

Aan de foto’s te zien reis jij ook de hele wereld over hè. Zelfs Vollenhove, of all places :sunglasses:

1 like

Of deze, mijn lichtblauwe titanium Hammie Khakii Field Auto 38mm

8 likes

Een digitale alleskunner:

Ik vind deze heel leuk, maar heb al eerder moeten besluiten dat het sowieso net een slagje te groot is. Nu zie ik op dit plaatje ineens een andere bugbear opduiken: lume die verschillend van toon is op de handen en indices.

Uiteraard heb ik me er flink in verdiept en zijn er aardig wat recensies te vinden. Oa van Worn and Wound die de lume weer roemen.

Vervelender zijn de heffingen die er nog overheen komen. Import/belastingen enzo… :grimacing:

Ergens volgende week komt ie, dus een recensie volgt.

1 like


Er zijn forumleden die tikken het vergrootglaasje er gewoon vanaf. Maar het heeft mij nooit gestoord op een Alpinist.

4 likes

Moet het altijd een bekend horlogemerk zijn als vrijetijdshorloge. Ook ik was op zoek, research gedaan, en afgelopen woensdag binnen gekregen, de traser p66 bleu infinity.

3 likes

En sinds maandag binnen, en draag het inmiddels al enige dagen met trots.

Mooie strakke kast en indices en een stuk forser dan wat ik gewend ben.

Erg blij mee!

5 likes