Op zoek naar een 💚-NA: going green!

Groene Willard, spb153… zo mooi!

4 likes

Omega Aqua Terra is nog niet genoemd :thinking:.

3 likes

4 likes

Wat is je budget? Want de voorstellen hierboven schieten alle kanten op

Frederique Constant?

1 like

Wat is je budget dan? Ik zie hieronder vooral horloges langs komen die nog een stukje prijziger zijn.

Ik dacht ook aan de Certina DS action diver die @TagEd noemde maar dan aan de stalen. Die is op bij olfert met een code voor €660 op te halen.

5 likes

Straum

Of deze Alpinist. Die is te koop …

1 like

War een fantastische reacties, ik geniet!

Later vandaag neem ik even de tijd om alles 1 voor 1 af te gaan, want er is veel moois te zien. Nu alleen even kort antwoord op de budgetvraag: ik hanteer de strategie van @dreski om de kleur ‘uit te proberen’ met iets onder de € 750 nieuw (uit het blauwe forumdeel mag het budget wat hoger, tweedehands is toch waardevaster). Heb nog nooit meer dan €3000 uitgegeven aan een horloge, dus laten we daar even de max leggen.

Deze dan nog maar eens, mocht je 'm nog niet kennen.

4 likes

Vergat mn screenshot:

1 like

Een Glycine Airman (Purist of GMT versie) is ongeveer 125 euro boven je budget van 750 euro.
Succes met de zoektocht

3 likes

Deze ja !

Ja, die groene is ook prachtig! Ben een keer in de verleiding geweest een groene Straum toe te voegen (blauwe Opphav Damascus in 't kistje). Ben afgestapt van het idee van hetzelfde model in een andere kleur. Maar ja… groen moet je doen! :slight_smile:

3 likes

Kan uit eigen ervaring zeggen dat deze echt super is! Al langs gekomen en bij de AD boven budget. Maar omdat hij met goed zoeken onder de €750 wel te vinden is, en ik erg enthousiast ben over dit horloge toch nog een keer.

1 like

MM200 Dark green sunset

Tag Heuer Aquaracer.
Verrassend kleurenspectrum bij divers lichtinval

2 likes

En niet te duur.

Groen en heel anders dan ‘de rest’. :wink:

1 like

Helaas niet goedkoop, helemaal na import.
Dus deze is meer ter inspiratie :wink:

Oak & Oscar is een klein Amerikaans merk waarbij de meeste horloges een sandwich dial hebben.

Succes moet je zoektocht!

2 likes