Alright! Eerste post op het forum en ik vraag meteen om jullie hulp!
Nadat het horloge-virus mij dit jaar te pakken kreeg (vanwege deze briljante blogpost) is mijn collectie gegroeid van één dressy Meistersinger naar een brede collectie microbrand duikers (van een Helm Vanuatu via HF tot 62Mas-hommages via Ali).
Verslavend, maar dat hoef ik hier vast niet uit te leggen. En nu zoek ik hulp bij mijn verslaving, en niet om er van af te komen
Want mijn collectie ontbeert nog een horloge met groene dial. Liefst iets meer dressy, maar mag aanwezig zijn. Liefst niet te druk (geen chrono, niet veel tekst). Neem bijvoorbeeld de Breitling Superocean van Rutg3r: tophorloge, maar niet voor mij.
Wat dan wel, om iets aan richting te geven?
Aspiratie: Oris Aquis / Calibre 400
Geen Rolex Hulk of Kermit, maar de Oris Aquis Date (met Calibre 400, al schijnt dat een mixed bag te zijn)
Simple elegance from Japan: Seiko Presage
Natuurlijk kun je niet om de Grand Seiko Birch heen, maar die ligt net buiten budget. Met toch meer een “modekleur” als groen weet ik ook niet of ik dat aan zou durven. Maar kan het eigenlijk misgaan met een Seiko Presage SRPD37?
Gokje: Sherwood Kickstarter
Een kickstarter, maar wel van iemand met kennis van design: de Sherwood Dress/Diver. Geen fan van het grote logo, maar goed.
Hebben jullie tips? Inspiratie? Waarschuwingen?