Sommige van jullie hebben waarschijnlijk mijn vorige N/A post gezien en hoewel ik super blij ben met het horloge (de Breitling is het bijzonder) zoek ik daarvoor een hoge kwaliteit zwart (alligator/kroko) lederen band voor. Ik had al even bij Breitling op de site gekeken, maar die vragen - Werkelijk waar - 500 euro voor een bandje. Derhalve is mijn zoektocht begonnen ik hoop dat jullie mij van advies kunnen voorzien!
Persoonlijk vind ik m op de zwarte band mega tof, uiteraard zal ik de bruine band geregeld blijven dragen, maar once you go black…
Wat wil ik uitgeven? —> budget is 400 euro (Liever minder, maar ik zoek echt naar topkwaliteit)
Specificaties:
22mm / 20mm
Geen rechte aanzet
Alligator / Kroko
115/95 ideale lengte
Ik heb de volgende sites bekeken:
Breitling.nl
ABPconcept (eerder wat in de sale gekocht, maar mhwa)(is de non-sale anders???)
Horloge.nl
The Strap Tailor
jean-rousseau
Als iemand met een van deze merken ervaring heeft let me know!
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken, ik kijk uit naar alle adviezen.
Ik heb hier een aantal banden laten maken. Geen croco maar shell cordovan. Daar was ik erg tevreden over. Kwaliteit is top! Croco maakt hij ook. Hou wel rekening met een levertijd van een week of vijf.
The strap tailor heb ik een keer een band laten maken, maar dat vond ik persoonlijk behoorlijk tegenvallen.
Jean Rousseau heb ik ook wel eens een band gekocht. Die was mooi, maar communicatie met hun klantenservice was een moeizaam verhaal.
Hier juist hele positieve ervaringen met The Strap Tailor, maar sinds de Brexit is dat wel wat duurder geworden. Molequin of Bulang zou voor wat jij zoekt prima moeten zijn toch?