Op zoek naar een No Time To Die alternatief.

Misschien dat dit bij je in de smaak valt?

Goede keuze. Heb ook een Milanese van Staib en vind de kwaliteit echt top.

1 like

Helaas, liggen bij DNK. Als ik t niet vergeet zal ik ermee naar NTTD n foto maken.

Van alles wat er voorbij komt vind ik de SRPD73K1 het beste alternatief. Heeft een mooie uitstraling zonder een copie te zijn.

Die 100m WR zou ik een nacht van wakker liggen. En plexi is sexi, al ben ik met je eens dat saffier mooi had geweest.

De Heimdallr ziet er gaaf uit, is het kwalitatief een rederlijk horloge of weggegooid geld?

Geen idee. Ik heb het ook maar op Google opgezocht. Zwerft er hier geen Fiffer rond van dat merk?

Edit :

Welke versie heb je uiteindelijk gekocht van Staib? Ben zelf ook naar exact dezelfde combi aan het kijken.

1 like

Zo dit ziet er stuk beter uit dan de band op de nieuwe Bond watch!
Jammer dat dit niet beschikbaar is in titanium voor de NTTD :frowning:

Ik ook, althans niet alleen staib. Ik heb nu paar goedkope mesh (wel met een vouwsluiting) gekocht, waarvan er eentje binnen en nog wat onderweg.

Ik zou ook gerust die van omega overwegen, maar dan moet ik die (of de nttd) eerst proberen, de meningen zijn verdeeld over die sluiting.

1 like

Ik vind de mentaliteit van Omega ruk… Heb verschillende AD’s geprobeerd, maar hebben de banden bijna nergens op voorraad laat staan de verschillende maten. Bestellen kan wel maar passen = kopen, voor een bandje van 1500…

Heb met een Omega boutique contact gehad, maar daar was ook geen voorraad en bestellen is kopen… Kreeg nog wel een verhaal dat de verkoper dezelfde polsmaat had als ik en dat het zou moeten passen… Met die informatie kan je echt helemaal niks :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb de kans gekregen er toen eindelijk een te passen, de normale grootte en die paste echt voor geen meter. Band viel lelijk om mijn pols, en de sluiting vond ik echt te dik.

Toch zou ik nog steeds graag de kleinere passen, maar eigenlijk ben ik ook klaar met Omega vanwege de bovenstaande ervaring en zou ik nog liever voor een ander merk gaan.

Een echt mooi alternatief heb ik echter nog niet gezien in titanium dan!

2 likes

Ik heb er 1 van watchgecko. Prima bandje voor zo’n €50 (geloof ik)

2 likes

Heb je al iets wat je kan aanraden of ben je nog opzoek?

Ik heb die inderdaad gezien. Hoe is de sluiting, bevalt dat qua materiaal en comfort? Bedankt voor het delen, ziet er prachtig uit.

Ja, ik snap je. Ik heb nog niet gevraagd bij de AD, maar vermoedde al dat vrijblijvend passen wel lastig zal zijn. Idioot, want dat willen van klanten en het niet mogen van de dealers komt natuurlijk door de te stevige prijs.

Ik denk dat ik gewoon een keer het hele horloge waar die al op zit pas. Ik heb geen kleine pols, dat lijkt wel een rol te spelen.

Ik vind het matte, het afgevlakte en de hoeveelheid schakeltjes, hoe grof die is, wel het mooiste.

Ik zag op een omega forum dat een regulier mesh bandje zoals ik nu gebruik wel ook bestaat in titanium, weet echter niet zeker of die een vouwsluiting heeft.

1 like

Ik heb er nu eentje van twee tientjes via amazon, de rest moet nog komen. Prima ding, zeker voor het geld, maar ik wil wat grover qua schakels en liefst matter. De sluiting is ook niet op het niveau dat ik vind passen bij een omega. Deze is wel traploos verstelbaar.

Maar prima dus, ik laat hem er ook op voorlopig. De originele rubber band vind ik ook mooi, maar ik kom eigenlijk net te los daarmee uit naar mijn zin, tussen de gaten als het ware, en dan oogt het horloge hoog op de pols door de sterk aflopende zijkanten, dus mesh vind ik mooier dan de rubber band. Nato bandjes, althans standaard dubbele, vind ik niet mooi en geven ook zo’n hoog effect. Ik ga niet nog investeren in de rubber band met gesp, vind ik te kostbaar.

Als ik er meer in mesh heb kan ik ze wel in een topic vergelijken.

1 like

Die heb ik ook op de wensenlijst, is net iets meer passend qua looks. Helaas al een paar weken niet op voorraad echter in 20mm.:grimacing:

Hij bevalt mij erg goed. Ik moet wel zeggen dat ik hem al een half jaar niet meer omgehad omdat ik hem op het OEM rubber heb.

Comfort is zeer goed. Sluiting gewoon goed voor de prijs. Geen toeters en bellen maar het voelt stevig.

Het is overigens deze: ze hebben ook wat goedkopere varianten.
Op het moment alleen niet in 20 mm zie ik

Dat zou wel tof zijn, zo’n vergelijking! Overigens is deze beschrijving ook al top. Dank voor het delen.

1 like

Deze heb ik toen gekocht (matte satin versie).

Grtjs,

1 like

Bij wat langer doorsparen kan dit altijd een optie zijn. De Certina DS Action Diver Titanium.

5 likes