Op zoek naar een trouwhorloge

De Gouden Omega :ok_hand:t3:

8 likes

Wst denk je van die Tag Heur Carrera calibre 5 in het blauw?? Echt een heel mooi horloge voor de prijs…

5 likes

Kijk eens bij Staudt

1 like

Gast! Je gebruikt meer woorden dan ik! :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Dat is dan ook een keer een unicum! :smile:

2 likes

Gefeliciteerd!

:point_up:t2: Wijze woorden.

3 likes

Oh jee. Zeg maar dag tegen de horloge hobby.

Een Seiko 5, meer zit er de komende decennia niet in.

9 likes

De stalen band (strapcode) van de Seiko Alpinist schijnt ook te passen.

1 like

Je trouwhorloge swappen zal niet OK bevonden worden. Dus kies iets die je voor eeuwig in je horlogeverzameling zult verdragen.

Duikers kunnen tijdloos zijn en op staal staan, maar zou ik nu niet direct doen.
Mss toch een echte dresser overwegen (Junghans heeft mooie tijdloze dingen, maar meestal is het dan milanese ipv normale stalen band).

Nomos is ook tijdloos.

3 likes

Gouden omega altijd +1

Iets op leer: Frederique Constant

2 likes

Nomos inderdaad. Lekker een nieuwe club gewoon als je die ergens kunt krijgen.

2 likes

Neem een moonphase horloge op leer.

Zat ik ook aan te denken.

Waarom noemt niemand Meistersinger? Mooie dressers in meerdere prijsklassen. Regelmatig een aanbieding over te vinden ook. Hetzelfde geldt voor Junghans. Mooie modellen, sportief elegant en wat nog meer.

1 like

Een Jong gebruikte Longines conquest heritage?

Mijn advies: zoek een mooie klassieke vintage Omega. Draag hem zelf heel vaak als ik een pak/jasje aan heb:

Lijkt groot maar dat is puur door de foto. Mooi bescheiden horloge met toch een sjieke uitstraling en kan mooi binnen budget.

14 likes

Eensch, maar als trouwhorloge zou ik een smetteloze willen hebben en die vallen buiten budget denk ik

Certina DS-1 wellicht? Op je trouwdag prachtig op Leer, daarna kun je hem ook weer mooi op staal zetten:

13 likes

Dit is mijn trouwhorloge. Geen stalen band maar ik vind zelf een combinatie met riem en schoenen die matchen met de band erg mooi met een pak.

1 like

Dronken ooms, vervelende hyperactieve neefjes en nichtjes, rijkelijk alcohol, onhandige dansen met valpartijen… Natuurlijke habitat voor een G-Shock, zo’n trouwerij.

9 likes