Ik zou gaan voor of een vintage Omega, in het goud. Of een Tudor Style prince achting horloge. Die kun je (in HF traditie) met een enigszins opgerekt budget wel vinden.
Zo’n prachtige vintage Omega kom je niet vaak tegen! Absoluut een super trouw horloge.
Dat is wel erg deprimerend . TS gaat trouwen!
Doelde een beetje op de aanmatigende toon betreffende Aziatische spullen eigenlijk… Niet alles uit Azië is goedkoop Dát er veel goedkope meuk vandaan komt is dan weer niet te ontkennen…
Al gekeken naar Christopher Ward? € 1075 op staal. Verschillende kleuren voor de wijzerplaat. Tiffany blue voor de trouwdag een optie?
Als vrouwen van hun toekomstige man een verlovingsring krijgen is het dan niet eens tijd dat heren een verlovingshorloge krijgen van hun toekomstige vrouw?
Volgens mij draag je helemaal geen horloge op je trouwdag.
Dit is mooi toch.
Eventueel heb je nog budget over voor een mooi lederen band
Dat zalm zal heel net staan onder grijs of blauw
Maken zij alleen de dial zelf of?
Ken het merk niet, en vind het niet lelijk hoor maar de kast icm de band komt me wel redelijk bekend voor🤣
Leer is voor sm pakjes en mooie schoenen.
Nee even serieus, ik vind het heel mooi, maar niet lekker zitten.

Stowa Marine Klassik 36:
Prachtig
Die Nomos vind ik zelf niet zo. Die Californië dials wordt ik nooit zo vrolijk van.

Staat een mooie Baltic in het blauwe gedeelte
Ja, had ik gezien, alleen de verkeerde kleur. De blauwe of grijze was top geweest.

Gefeliciteerd
Danku

Dronken ooms, vervelende hyperactieve neefjes en nichtjes, rijkelijk alcohol, onhandige dansen met valpartijen… Natuurlijke habitat voor een G-Shock, zo’n trouwerij.
Say no more…

vintage
Nee

Omega
Ja

in het goud
Heel gaaf

Volgens mij draag je helemaal geen horloge op je trouwdag.
Ik wel anders voel ik me naakt.

Frederique Constant Classics Index:
Kraak nog smaak, maar Frederique heeft wel een aantal mooie opties. Zoiets vind ik bijvoorbeeld heel gaaf.
@rens64 bedankt dat je die grove fout van mij hebt hersteld.
Deze GP. 9000 euro retail, hier voor 4500 euro als nieuw aangeboden. Misschien kan er nog iets vanaf.
Niemand die een mooie Oris aangeeft?
Lijkt mij een perfect trouw horloge, en is op stalen band leverbaar.
(Hoewel ik 100% mee ga in het advies om voor leer te gaan)

mooie Oris
Die voor €1000? Waar
Eens. Leer bij een pak. Zelfde kleur als schoenen en ceintuur/riem.
Eens
Klopt, het is niet gepast op een trouwerij de tijd in de gaten te houden. Daar zorgt de ceremonie meester dan wel voor als het goed is.