Ik hoop maar dat je niet je horloge kwijtgeraakt bent in de feestvreugde…
Horloge op zo’n dag is helemaal niet belangrijk joh.
Als het gezellig is, dan heb je geen tijd om er op te kijken.
Mocht je dat toch willen doen…
Als je op die dag een duur horloge om hebt, dan praat niemand daar over.
Hoogstwaarschijnlijk wel als je een MM horloge om had.
Goed dan, straks heb ik geen enkele verrassing meer
Als alternatief voor de door TS opgegeven suggestie van de Breitling Duograph :
Iets grotere diameter wel. Rond de 2K…
Bingo!
Is het voor het lenen of voor kopen?
Bij lenen zou je een iwc xvii kunnen overwegen, kopen, mooie Mecc Veniziano Nereide (oh zo moeilijke naam) of leuke Oris kunnen overwegen… Staan best regelmatig 2e hands op forum… Mocht je willen lenen… Gooi maar in de groep!!!
Het liefst kopen, dan kan ik er daarna ook nog van genieten. Op dit moment overweeg ik een GS, een Frederique Constant Classics automaat of die Baltic met de microrotor.
https://frederiqueconstant.com/watches/collection/men/men_classics/men_classics_index-automatic/fc-303nn5b6b/ is wel echt mooi!! Die blauwe kast is erg sprekend.
Misschien kun je die met korting kopen, heb ze bij Gassan op Schiphol gezien, scheelt toch weer een stukje in prijs, zo buiten de douane in de vertrekhal.
Heel veel plezier met uitzoeken en kopen, natuurlijk ook met de aanstaande bruiloft.
Hartelijke groeten
Geen idee wat deze kost en of ze nog te vinden zijn. Het is gewoon een mooi horloge die perfect kan op zo’n dag.
Heet niet voor niets Eterna… Eternal joy and happiness
Eigenlijk wil ik wel zo’n tabaksgebruinde Lonsdale. De cigaar mogen ze van mij houden.
Over tabak gesproken, de Louis Erard La Petite Seconde Metropolis in tobacco heeft ook veel karakter:
Ga je ook trouwen, ga je scheiden, of waar komt dit 2 jaar na dato vandaan?
Ja ik ben inmiddels al lang en breed getrouwd. Met de vertrouwde Seiko Sarb om de pols overigens.
En kijk die negen en die zes eens correct staan! Geen verwarring. Geen draai halverwege de cijferreeks… Prachtig.
Ik vier kerst nooit. Althans, dit jaar gaan we even chillen in Slovenië, maar wat is Christmas chic in godsnaam? Dit is een serieuze vraag.
Aangezien ik geen kerstkleding heb vrees ik toch dat ik in stemmig donkerblauw jasje aan kom kakken. Het enige rode wat er bij komt: Ik heb nog een tartan stropdas liggen.
Niet trouwen dan heb je wel genoeg voor een Rolex
Mooi horloge niet op staal.
SEIKO PROSPEX HERITAGE TURTLE SPB317J1
De zoekfunctie! Ik zoek meestal naar horloges (reportages of commentaren), niet naar huwelijken. En zo blijkt zo’n draadje plotseling weer relevant. Kennelijk had niemand anders het over deze Lonsdale.