Of geen bruiloft houden. Van het trouwen heb ik geen spijt, van die bruiloft wel. Voor het geld hadden we een maand op de Malediven kunnen zitten
Ho ho… Wetgeving is veranderd, je neemt nu je eigen shizzle mee aan het begin, alles wat tijdens het huwelijk ontstaat moet doormidden, en de partneralimentatie is nog maar vijf jaar tegenwoordig, dus het is niet meer de misere van voorheen.
Dat zei mijn vrouw gisteren ook tegen mi…eh, wacht…
Heb ik niet. Ga ik ook niet kopen. Je kunt een feestelijk blauw jasje krijgen met een vest er onder en een tartan-stropdas. Of de broek dan beige, grijs of blauw gaat worden mag jij bepalen, als organisator. Pochet uiteraard voorhanden.
Als je wilt dat J ook Xmas chic gaat doen raad ik je aan om het niet in Januari te doen. Anders krijg je een lange broek met wollen sokken. Ze blijft maar mompelen dat ze terug moet naar de Balkan.
Zie Cuba. Wissel de Mojito om voor een fles Mescal, zorg dat je een groot servet hebt omdat de plaatselijke taqueria je hele pak kan verneuken, en of die sigaren plotseling in een pak shag veranderen weet ik niet. Laat het niet na om een echte taqueria te bezoeken.
Horloge doet in Mexico gevoelsmatig minder ter zake, maar ik zie niet waarom de Cuervo y Sobrinos niet zou kunnen.
Foto van @Mafkees, maar dit kun je op mooi op staal en leer dragen. 36mm, vintage voor de cool en rond je budget in mint conditie te vinden. Misschien heeft @rudiculous er nog een voor je?
Mooi man, hoe met 1 zo’n vraag TS direct even helemaal door de mangel wordt getrokken.
-
Budget 1000 euro? Jij moet niet zeiken met je 1000 euro, je moet minstens 3000 uitgeven voor een horloge en dan nodig je maar 10 mensen minder uit!
-
Grijs pak? Je bent niet goed wijs. Zwart pak? Je bent niet goed wijs. Bruin pak? Je bent niet goed wijs. Pak moet dus iets van donkergroen, lichtblauw, knalgeel, pimpelpaars of zuurstokroze zijn.
-
Trouwen? Je bent niet goed wijs.
-
Uberhaupt een horloge dragen? Je bent niet goed wijs.
Wat was je vraag ook alweer? Een mooi horloge onder de 1000 euro? Onmogelijk, NEXT.
Ts is 21, ik vind het alleen maar gedurfd en knap dat hij zo’n avontuur aan gaat en dan nog 1000 euro ruimte heeft voor een trouwhorloge als ik me als medestudent in de situatie mag inleven.
Ja ik zou dan toch een echte willen. Hoe vet ik hem ook vind.
Ik heb weer niet zon dikke Suzuki helaas.
Je kunt niet alles hebben he
Ik heb nog liever dat je een kersttrui aantrekt. En tuulk niet in januari.
Cleofe finati weet ook in het grijs nog wel wat stijlvols op de mat te leggen qua pak 💁😊
Bruiloften, geboortes en begrafenissen maken veel emoties los
Ik heb geen kersttrui. En ga er ook geen kopen. Ik heb wel een geruit pak. Als ik er nog in pas.
Deze dus (een van je eugen suggesties).
- Origineel genoeg om persoonlijk te zijn…
- Klassiek genoeg om als dresser te dragen…
- Chique genoeg voor de bijzondere gelegenheid…
- Modern genoeg om van deze tijd te zijn…
- Qualitatief genoeg om er nog heel lang plezier van te hebben…
- Betaalbaar genoeg om het budget van zo’n toch al niet goedkope trouwerij niet al te veel uit te putten.
Maar wat je ook koopt of draagt: geniet van die dag!
Hamilton American classic Intramatic,
met mesh bandje :
of met leer :
Iets boven de 1000 euro
Of Longines Heritage classic sector dial :
Heritage classic Tuxedo :
Beiden net boven de 2000 euro.
Iemand had al een Oris Big Crown Cervo Volante voorgesteld. Maar misschien ook de gewon Big Crown… TS sprak van een blauw of grijs pak. Nou, wat dacht je van een blauwgrijze dial…
Alleen niet voorradig helaas.
Jammer. Succes met het vinden van iets wat je mooi vindt voor je trouwdag!
Het huwelijksfeest was een knaller ! Er werd gelachen, gegeten, gedronken… maar niemand weet nog wat er écht is gebeurd tussen 7 en 8u…
Sorry, hoor, beetje een autistisch trekje van mij