Tja wat voor type ben je. Karakter. Je aanstaande?
Maatje small of xxxl beiden. Hebben toch meer info nodig voor een goed advies.
Eens.

Als je in een grijs pak gaat trouwen heb ik weinig toe te voegen aan het topic, sterkte en gecondoleerd!
Want?
Niks mis met een mooi grijs double breasted pak.
Nee maar serieus die Grand Seiko’s zijn heel mooi, en ook iets wat ik daarna zou houden en dragen.
Deze op zwart of donkerblauw leer zou ook mooi zijn.

Volgens mij is grijs wat er over blijft, al zou een gala outfit met kilt ook wel kek zijn.
Er zijn tegenwoordig wel wat meer opties. Ik vind het zelf vooral van de dag en locatie afhangen. Trouw je in augustus onder de Spaanse zon? Trek dan vooral lekker beige linnen aan. Als het oktober in Schotland of januari in Noorwegen wordt zou ik toch wat anders kiezen.
erg mooi horloge! zat ff op de site van hun te kijken, kende het nog niet. Deze dial kwam ik er niet tegen, enig idee welk model dit is?

double breasted pak.
Hmmmm. Die kunnen vaker fout gaan dan goed.
Je moet in een bepaalde vorm zijn en een pak hebben van een bepaalde snit, anders zie je er uit als die gast met die cannelloni in die film over die dikke Italianen in New Jersey.

enig idee welk model dit is?
De Lonsdale limited. Letterlijk het eerste wat je ziet op hun splash screen. Wel op die foto klikken, anders kom je er niet via de collecties.

Gaat het om een horloge als aandenken of op de bruiloft zelf?
Om te kijken hoe lang de bruiloft nog duurt
En dan tijdens de trouwdag op leer, mooie optie

Dan heb je ook nog eens een knap horloge over na de dag.
En mocht je na een x aantal maanden/jaren/(dagen?) er de brui aan geven dan heb je in elk geval nog een mooi horloge
Oja, wel ff goed de spelregels opstellen anders moet 'ie doormidden tegen die tijd…

Want?
Ik vind het niet feestelijk genoeg. Wij hebben de dresscode Christmas Chic ingesteld zodat niemand in die saaie kleuren komt. Ook @Fate_Amenable_To_Change niet.
Deze bruidegom gaat in Hugh Hefner groen (of rood) met een Day-Date of gouden DJ eronder.
Dat is inderdaad de bedoeling, mooie Molequin er op

Ik vind het niet feestelijk genoeg.
Ik ben iets stijver dan jij helaas.

Deze bruidegom gaat in Hugh Hefner groen (of rood) met een Day-Date of gouden DJ eronder.
Ziet er goed uit, maar ik kan dit niet hebben. Als ik dit aan zou trekken hoe graag ik het ook wil, denkt iedereen dat ik nu al in de midlifecrisis zou zitten.
Ok, akkoord.
Er zijn al veel mooie opties genoemd. Zelf vind ik een Omega Constellation C Shape met fluted bezel wel een erg mooie vintage dress watch. Maar dan moet je wel wat rek hebben en er eentje weten te vinden.
Je zei een tikkeltje sportief… je zou ook een Tissot PRX Powermatic kunnen overwegen en ligt ruim binnen je budget. Koop hem wel op stalen band (voor later ma de bruiloft), maar koop er ook gelijk de leren band bij voor op de bruiloft.
nog kleding met horloge tips voor 2 weken in Mexico?
Op het forumdeel met aangeboden staat een gouden Longines chronograaf. Lijkt mij een goede optie als ik naar je wensenlijst kijk.
Ehh… drie van de vijf voorbeelden van wat je mooi vind, hebben toch géén stalen band???

een goede suggestie?
Niet trouwen .