Ik heb, na jarenlang op een houtje bijten 3 - in mijn ogen - prachtige uurwerken in mijn bezit. Overigens drie totaal verschillenden.
- Omega speedmaster 300 Limited Edition Spectre
- Tudor submariner
- IWC Da Vinci ‘150’ jarig automatic
Ik heb, na jarenlang op een houtje bijten 3 - in mijn ogen - prachtige uurwerken in mijn bezit. Overigens drie totaal verschillenden.
Volgens mij bedoel je Seamaster
Foto’s!
Eensch en beaam
Foto’s zijn in dit geval ondersteunend aan de vraag. We denken immers graag mee
Tijd voor rolex.
Oyster Perpetual denk ik.
Er ging iets mis op de telefoon en het posten. Opnieuw!
Mijn huidige drie prachtige klokjes zijn:
Bij de IWC heb ik vorige week een bruin krokodillen leren bandje besteld, op maat. Ik vond het zwart niet bij mij passen.
En ik ben nu op zoek naar een vierde. Het moet iets anders zijn. En nee, geen Rolex. Budget maximaal 11-12k.
Hai Ruud. Nee, never nooit niet.
Ik heb een bepaalde aversie jegens Rolex sedert drie jaar. Op vakantie in Mexico hadden wij een vechtpartij om een Rolex Sub die een kennis van mij om had.
Gelukkig hadden wij een AT-er in ons midden, anders was het een nare zaak geworden. Met andere woorden, ik moet het niet van vechten hebben.
Ik begrijp de grand Seiko. Heb er jaren geleden een gehad, in 1998/1999. Was mijn eerste echte horloge. Spijt van dat ik die toen voor 1200 gulden verkocht had.
De Breitling Navitimer 1 B01 Chronograph vind ik prachtig. Alleen 40/41 mm kast is max voor mijn pols. Groter vind ik niet mooi.
Zenith chronomaster original?
Pohh die GS, dressy met die smooth sweep, Zou ik voor tekenen!
Prachtige Tudor overigens Age
Zelfs vanaf de foto’s prachtig. Ik heb deze nooit in het echt gezien, maar ik begrijp van forumgenoten dat GS in het echt altijd nóg mooier is.
Help mij even?
Ik vermoed arrestatieteam-er