Op zoek naar een vierde. En dit zijn de 3:

Deze?

6 likes

Achterlijke Tukk-er?

1 like

4 likes

Iets lichters dan je hebt, met bubbels?

En mocht je toch voor donker willen gaan:

5 likes

Die Tudor is om te kwijlen zo mooi!!! :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

Heb je al eens bij Zenith gekeken? Die hebben vast wel horloges die een mooie aanvulling zijn op je collectie.

1 like

Een mooie chrono lijkt een goeie aanvulling.

Wat inspiratie:

4 likes

Boh, dit vind ik wel een heule mooie. Dit wordt er een op de top 3 lijst. En die 39mm is perfect! Wat voor techniek zit erin?

1 like

Klopt

Ja, zwaar onderschat vind ik. Maar ik ben er verliefd op. Dankjewel.

1 like

@TagEd kun jij Age uitleggen welk kaliber er gebruik wordt in de glassbox serie?

Mag het ook een occasion zijn? Wat dacht je van een mooie reverso? Deze prachtige duoface staat nu te koop bij AWCO: Jaeger-LeCoultre Reverso Ref. 270.8.54 Duoface B+P | Amsterdam Watch Company

Op Chrono ook uitstekende gouden monoface exemplaren te vinden voor jouw budget. Is echt ff wat anders en mijns inziens een uitstekende aanvulling op je bestaande collectie.

Of, om in de rechthoekige sfeer te blijven, een Tank Américaine? Ik heb zelf de ref. 1730 (zie foto), ook nog eens een chronograaf dus ook een aanvulling op je collectie. :slightly_smiling_face: Maar ook in het staal zijn er prachtige exemplaren te vinden. Echt een underrated model vind ik.

1 like

Het gaat een Chrono worden op basis van de adviezen. Dat wordt de komende 2-3 dagen eens goed rondneuzen. De carrera is prachtig (als ik google vind ik de rondjes alleen in het zwart… Dit wit is prachtig).

2 likes

Nee, Zenith is bij mij onbekend.

Shame on you. Minder bekend, maar zeer mooi afgewerkt, en een merk met veel geschiedenis.

Sorry.

1 like

Geen sorry voor zeggen. Velen kennen het niet, en er zijn niet veel verdelers.

Maar het is wel de moeite om eens een dealer te bezoeken. Ik schat ze boven Breitling en Omega in.

1 like

TH20-00 in-house automatisch uurwerk, met twee kanten opdraaiende rotor en 80 uur gangreserve.

1 like

Staat er nu een in het blauw

1 like

Met het eerste spacetested uurwerk

6 likes