Welk type van Glässhute is dit ?
Prachtig horloge
Beauty! En met name bedankt voor het meelezen en meedenken. Ik waardeer dat enorm!
Mijn vast verkooppunt attendeerde mij heden op de hier beneden toegevoegde Rolex, een 36mm.
Ondanks ik in eerste instantie direct “nee, nee, nee” riep, bleef hij uitermate vriendelijk aandringen, waardoor ik de Rolex gepast heb en er min of meer verrast door werd.
En nu twijfel ik dus.
Wat vinden jullie? Is deze niet enorm overpriced?
Ik zie een vers gedragen variant op 9.5 uitkomen. Ik vind de ronde bezel juist iets klassieker en ik ben verliefd op de kleur groen.
Mijn eerder genoemd budget is behoorlijk geslonken door een recent vrijwillige donatie aan de autodealer. Dus deze zit net weer aan de bovenkant.
Datgene doen waar jij die wow-factor bij voelt.
Mooi? Ja.
Maar als je dan vergelijkt met een Omega Aqua terra, kan ik voor mezelf de meerprijs niet goedpraten.
Ik ga morgen naar de juwelier. Ik laat jullie weten wat ik ga doen!
Gefeliciteerd Age. Mooie keuze. Een chrono volgt later?
Gaaf, op jubilee en met fluted bezel. Heerlijk! Vette plaat ook
Valt wel mee met de aversie😅; zo te zien. Ik heb zelf ook een aantal merken gehad. Rolex vind ik het allerlekkerst dragen qua comfort. Ook kan die tegen een stootje. Ik heb bijv oa ook een speedy 3861, maar is in niets te vergelijken met de Rolex. Rolex is gewoon een uitstekend merk. Veel draag lezer met je mooie groene dail.
Dank voor jullie enthousiasme en meepraten! En die aversie blijft ergens nog actief in mijn brein. Maar de verrekte juwelier is het gewoon schuld.
Doorslag gaf de gekartelde bezel en de band. Iets aparter dan het standaard metalen bandje en ‘standaard bezel’. Ik vind dat als je iets smallere polsen hebt eem 36mm erg mooi.
Ik zie het al, de juwelier verkocht geen Zenith.
Wel straf dat je zomaar met een DJ kon buitenwandelen. Moet zijn dat de tekorten stillaan weg geraken.
Veel plezier met dit mooi horloge!