Op zoek naar een weekend warrior 1.000 tot 3.000 euro - ideeën?

:joy: Het Echte HF-advies! :facepunch:t2:

5 likes

Mint condition Omega railmaster!

4 likes

Ik hen er net eentje uit het blauw gekaapt, sorry not sorry :sweat_smile:

Maar er staat er ook nog een hele mooie op Nato te koop op HF :ok_hand:

9 likes
2 likes

Mooie suggesties allemaal! Zo zie je maar weer hoeveel je over het hoofd ziet ondanks dat je uren rondstruint op forums, google en youtube.

Paar die eruit springen:

• Aqua Terra 38mm, mooi strak en veelzijdig - toch iets te zakelijk? Dan wel ff bereid zijn 4-5k te betalen denk ik voor een strakke.
  • Nomos Club Sport Petrol - verleidelijk verleidelijk, zou het liefst zo’n strakke bezel willen zoals de GS heeft, het ronde trekt me niet gelijk maar de lugs maken veel goed, de kleur is tof en… petrol in de naam! Misschien toch even ergens gaan kijken.

Onder het aloude advies van doorsparen:

• 100% de El Primero, staat op de wensenlijst, even een keer een onverwacht goede bonus scoren of een andere meevaller - zou dan misschien wel in de Zenith Defy categorie landen voor dat geld als weekend warrior.

Ahhhhh niet doen, kan er niet nog een GS bij nemen, kan ik gelijk de rest weg doen vanwege te weinig draagtijd.

5 likes

Heb net een CW C63 Sealander GMT (in het blauw) verkocht, mooi horloges, kon er zelf niet helemaal mee connecten. Ze hebben net wel de 36mm versie uitgebracht.

1 like

+1 voor de Aquaracer 200 in blauw. Wat een gaaf en mooi gelijnd en uitgevoerd horloge is dat!
Jammer trouwens dat de Carrera en Certina nauwelijks polstijd krijgen.

3 likes

Zoveel keuze :heart_eyes:
De 36mm is mogelijk een betere optie als het wat kleiner moet zijn.

De Solargraph zoals hierboven bij een review afgebeeld, dat is me ook een ding hoor. Met die heerlijke minty secondewijzer… Ik keur 'm goed. Fijne maat, fijne technologie. Prima horloges met een echt eigen smoel.

6 likes

Alleen heeft deze uitvoering niet die zeer fraaie degrade op de wijzerplaat - was er echt van onder de indruk toen ik ‘m om had!

Je hebt gelijk, ik beloof verbetering in m’n gedrag.

3 likes

Momenteel voor 3250 in het blauwe gedeelte… Ik zou het wel weten :slightly_smiling_face:

6 likes

:ok_hand:

Dewelke is dit?

Ik zit te denken aan een ex van mij, welke ik nog steeds wel eens mis, eigenlijk.

Farer heeft wel meerdere horloges die aan je eisen voldoen, volgens mij? Alleen de prijs voor een microbrand-eis weet ik niet hoe je daar tegenaan kijkt. Als je dit als microbrand ziet gaat dat er over heen. Maar het is zeker in verhouding.

8 likes

Prachtig voorstel. Andere tip mogelijkheid is de BB Pro of de al eerder genoemde neomatik sport. De tabac heeft ook een prachtige dial kleur, perfecte afmetingen en de stalen band die je vraagt

3 likes

Prismic collection - Baltic Watches. Of dit. Nog 25 minuten voor de pre order.

1 like

Liefst geen duiker maar mag wel :slight_smile: ?

5 likes

4-punts onafhankelijke vering en Swiss ( disclaimer; delen van dit horloge zijn op enig moment in het land geweest ) :joy:

Tissot zou wel kunnen in die nieuwe kleurrijke chronograaf, en Nivada had zeker een paar leuke samen met Fratello in Panda. foto cred revolution watch

4 likes

Stand van zaken:
Nomos goede contender, prijs zit goed, mooi formaat, bezel iets te rond maar ik moet 'm gewoon even in het echt zien:

Farer, leuke runner up maar geen 2e hands beschikbaar, ben ik weer degene die het meeste afschrijft. Ik wacht wel even:

Outsider maar zou leuk zijn voor erbij met de gedachte aan Schotland en de roadtrip, ga niet wachten op de release:

Omega Aqua Terra 38mm, te serieus, in combinatie met het geld dat je ervoor moet neerleggen.
Tudor BB overwogen, valt voor mij af, iets te clunky, op zoek naar scherpere lijnen/handen.

Ja gaaf, wel 40mm volgens mij? Probeer iets te vinden onder de 39mm…

Dat vind ik wel heel erg gaaf.

Ik bewaar deze voor over een jaartje als vervanger van de huidige GS.

Iets teveel klasse en stijl, te weinig speels, wel heel mooi!

Wat zie ik nog over het hoofd? Heeft IWC een dergelijke uitgebracht in kleur? Of komen we dan gelijk in het domein van de Rolex horloges en moet het budget met 2-4k omhoog?

4 likes