Stalen band kost € 285 bij Hanhart.
De Tudor gmt opaline past je perfect
Jep 40, maar op mijn 17cm pols volgens mij heel prima! Waar ik de Tudor GMT net als jij echt veel te fors vond.
De Aquaracer heeft ook varianten met gouden bezel, die komen op een rubberen band. Die band kan je via AD los bestellen. Dan heb je echt een vette set toch!?
Weet niet of ik nu jou of mijzelf voor dit horloge probeer te overtuigen
Rondstruinend op hun website kwam ik deze bij de limited editions tegen, heb altijd wel een zwak voor autosport gerelateerde horloges (Exklusives limitiertes Hanhart Set: Chronograph und Stoppuhr | Hanhart Chronographen):
Komt inclusief een stopwatch, het type dat je aan je auto bevestigt bij een autorally. Limited edition ook nog eens. Jammer dat ie 14.5mm hoog is.
Ik wou dat dat mijn pols was! Foto komt van Hodinkee vandaag, anders had ik 'm gelijk gekocht inderdaad…
Haha volgens mij…
Veel van de concurrenten in dit prijssegment zijn meer dan 15mm.
Sinn 103 bijvoorbeeld is een stuk dikker.
Tip van flip: Doe 'm niet weg.
Leuk horloge, mooie kleur, en als je 'm niet verkoopt schrijf je helemaal niks af.
Dat wist ik niet, maar dus nog steeds nipt binnen budget.
Oeh!!
Als ik je fraaie collectie zie dan denk ik meteen aan een Panerai Radiomir als aanvulling. Die zijn er ook in kleiner formaat. Ja, wel fors boven budget.
De Tudor Black Bay 31/36/39/41
Kies je gelijk welk formaat je het beste past.
Je zou het budget iets moeten stretchen als je 'm nieuw wil. Maar vast wel ergens te vinden aan een 2de hands prijsje dat in je budget valt.
Imho veel strakker nu ze de band hebben aangepast naar dat soort jubilee en de smiley vervangen is door “chronometer officially Certified” heb je gelijk ook nog een updated in-house movement (al kan ik misschien wat opmerkingen krijgen over het feit dat ik de Smiley ongelofelijk slecht vind)
Dit is naar mijn mening een perfecte weekend warrior want is ook een ongelofelijk goede GADA horloge.
En die is nog reuze betaalbaar als je nog een dikke two-tone wil rocken met wat gouden accenten.
(Ik lijk wel een Tudor verkoper )
https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay-31-36-39-41/m79663-0001
Omega Speedmaster reduced.
Deze ligt voor 3850 bij TH Outlet Roermond, als daar evt nog 10% vanaf gaat heb je een mooie echte klapper voor de weekenden, net ietwat boven budget.
Die dingen zijn toch notoir dik?
16mm blijkt. Dat is me idd te dik.
Yep idem.
Eens! Merk dat m’n smaak zich nog ontwikkelt, ben nu een jaartje/anderhalf met horloges aan de slag. Kans redelijk aanwezig dat ik andere horloges ook wil ontdekken. Commitment issues, I know. Heb wel overal (C24, MP) notifications aangezet als ie voorbij komt.
Zo doorontwikkeld is mijn smaak nog niet…
Die kende ik nog niet, even in verdiepen.
Niet gelijk aan gedacht, zou best wel eens wat kunnen zijn. Ga er wel weer even serieuzer naar kijken als ik bij een juwelier ben.
Heb contact gehad met Ace & Dik, ze hebben de Nomos Club Sport 37 Petrol op voorraad, ga er wel even heen om te passen.
Enige dat ik niet zo goed snap is dat ze 'm voor 2.980 aanbieden, op de site van Nomos zelf is ie 2.680 en op C24 is ie nieuw te vinden voor 2.390 (NOMOS BRАND NЕW - Nomos Glashütte Club Sport Neomatik Petrol for $2,615 for sale from a Trusted Seller on Chrono24).
Ik betaal met liefde iets meer aan de partij met een winkel waar je binnen kan lopen maar dit lijkt me iets teveel van het goede?
Farer dus de search bots aan het werk gezet, de Clemence komt ergens in April/Mei weer beschikbaar.
Ondertussen ook een andere route aan het bewandelen, kan ik wennen aan een groter horloge? Speedy geleend van @DvM voor een weekje om te kijken of ik het zoeken kan verbreden naar 40/41mm. Eens kijken hoe dat bevalt!