Op zoek naar een weekend warrior 1.000 tot 3.000 euro - ideeën?

Zo! Aan kleur geen tekort. Mooi horloge, enige nadeel:

:slight_smile:

1 like

Kan niet alles hebben!! :rofl: :rofl:

1 like

Is die 300 niet gewoon het verschil in open case back VS closed case back en is de prijs dus eigenlijk gelijk?

1 like

Ja klopt, is de open caseback, dat is het verschil in prijs.

1 like

Update, wel leuk om ook de uitkomst te delen hier.

De Nomos is gaaf, de ronde elementen van de bezel en cijfers is net niet mijn ding. Maat van me maakte me bewust dat de Omega Aqua Terra best dicht tegen m’n GS SBGX261 aan zou zitten en zou moeten concurreren.

Besloten om voor een Clemence Munro Ridgeline te gaan, het is een funky horloge met een mooie herinnering aan de roadtrip die we ondernomen hebben in Schotland. Ergens in mei deel ik de NA (als ie beschikbaar is).

Dank iedereen voor de suggesties en leuke ideen, heeft zeker de zoektocht verbreed en beslissing makkelijker gemaakt als je samen de markt afgestruind hebt.

Zal zo op zoek gaan naar nog een ander horloge - onze dochter is net geboren en m’n vrouw wil me graag een horloge kado geven ter ere van de geboorte van ons eerste kind :slight_smile: Benieuwd of ik bij die zoektocht iets over het hoofd zie!

3 likes

Wat is het budget voor de nieuwe zoektocht?

Budget is 5.000-10.000 euro, heb wat ideeën mbt. de wensen, zal eens kijken of ze goed onder woorden kan brengen en een topic starten. Een gedeelte van de richting zit al verstopt in dit draadje…

1 like

Dan zal er al heel veel Zenith te vinden zijn.

Zeker! Ik zet de zoektocht hier voort.