Deze iets voor je wellicht?
Hoi @Bob85
Dit roept toch echt Yema! Waterdicht, sportief, vrolijk, 39mm en gewoon een heel gaaf merk!
Ter inspiratie (er zijn zat andere modellen):
Ik moest meteen denken aan de Orient Mako 40mm.
In diverse leuke (zomerse) kleuren. Automaat en die Orients zijn over het algemeen niet kapot te krijgen. Op chrono en ebay worden er genoeg aangeboden.
Wat dacht je van een Vostok. Automaat, niet kapot te krijgen en goedkoop in onderhoud. Nieuw binnen je budget. Tophorloge.
Ook zeker een aanrader, 41mm maar qua gevoel niet veel groter dan de Seiko SNE duikers in 38,5mm. Het titanium is geweldig.
Nieuwe sne misschien nog wel iets mooier met de andere wijzers, beetje GS duiker achtig.
En geen solar op de wijzerplaat:
Wel 41mm
Voor 300 euro gewoon een 5kx of een ssk gmt, waterdicht genoeg en seiko, altijd goed!
Invicta 8926OB, hou je nog geld over ook.
Kijk ook even rond hier op de horlogemarkt. Ik ontvang vandaag de HGP commando van Sjaak en geniet nog iedere dag van de Squale van Daan. (Laatste ligt iets boven je budget maar ZEKER een zomerknaller!).
Eerlijk gezegd vind ik de originele band juist erg prettig kwa draagcomfort het enige wat ik jammer vind is dat hij niet taps toeloopt naar de sluiting maar het horloge zou ik er zeker niet voor laten liggen.
Ook verkrijgbaar in andere hippe kleuren, 50 meter water dicht. Het is een heruitgave van de MQ 336 van Casio, uitgebracht in de jaren 80. Zeer leuke Casio en je houd nog geld over.