Koop dan geen wannabe Omega, staat zo zielig. Een Seiko 5 of een leuke Citizen kost geen fortuin en heeft gewoon een eigen smoel.
Denk niet dat veel mensen zich er druk om maken.
Ik had hetzelfde probleem, ik wou al zolang een duiker, onder de 500, maar vond ze te dik, te groot
Ik had eerst een San Martin Milsub, was 40 mm, vond deze iets te groot, ik kon er uiteindelijk geen vrede mee nemen en heb deze verpatst
Toen heb ik hier op het forum een Seestern 62MAS V3 homage gekocht, is 36mm, voor mij een goede keuze.
Ondertussen ook nog een vintage Duward Aquastar erbij, 37mm, tof horloge
Voor “niet liefhebbers” zal het inderdaad niets uitmaken.
Ach ja, ieder z’n ding… Dan maar geen liefhebber
Koop een Casio Duro voor €60 op Amazon dot com. Heb je wat leuks, degelijk, 200m WR.
Wat doet ie ltl? 47mm?
Zijn die nog waterdicht? Dacht dat veranderd was toen ze van Skx naar 5 zijn gegaan?
Als je een echte duiker wilt en geen desk diver is deze zeer geschikt. Iso gecertificeerd. Oersterk en je houdt nog geld over.
Zijn die skx 013 nog te vinden? Hoe groot zijn die dan ltl?
Typisch, zo’n Duro klopt, maar het maakt mijn pis niet lauw. Verder heb je gelijk, maar wel 44mm. En geen titanium, toch?
De mijne tot 100m,niet echt veel voor een duiker,maar is al heel wat vakanties te water gelaten totdat hij terrein verloor aan de CW-C65 Trident
Inderdaad, ziet er opvallend goed uit voor zo weinig geld.
Draagt redelijk klein voor een 44mm door de korte meegebogen lugs.
Nee, staal. Je voelt 'm qua gewicht wel maar lomp is hij zeker niet.
Mooie maat. Net groter als de 37mm Promaster citizen
Ik begin in je oprechte interesse in horloges te twijfelen…
Dat zal, maar dan kom je met een Omega rip-off aanzetten terwijl hij de BB58 mooi vindt. Volgens mij hebben ze die ook gekopieerd.
Daar is middle Kingdom toch voor?