Rolex explorer 1? Omega Globemaster? Omega Aqua terra, Tudor Prince, Nivada Grenchen Antarctic.
Gewoon wat suggesties.
Ja. Buiten dat: 1 dagje doorzetten maar wel 16 weken vrij. Waar kan ik tekenen?
Nee, helaas.
Prima risk-reward ratio ja.
En toch blijft mijn vriendin de ‘bevalling is heel zwaar’ kaart spelen. Maar bij elk beetje verhoging ineens zielig op de bank ziek liggen zijn. Dat gaat er bij mij dan niet in.
On topic: Wel weer een chrono, maar 41 navitimer lijkt me ook wel wat. De Navi is eem horloge waarbij oversized dragen wel kan.
Een betere afbeelding dan ik eerder postte. Als je iets bijzonders wilt, niet massproduced, unieks, met een spacetested uurwerk.
Van harte met de geboorte van jullie dochter!
Succes en veel wijsheid met de zoektocht.
Dank!
Ik kwam niet op het juiste woord, dapper is het woord wat ik zocht. Vandaar dat ik het Engelse woord ‘brave’ bleef gebruiken.
Haha - het mag beiden zijn. Wanneer ga ik tijd met m’n dochter doorbrengen? Gezien m’n functie vooral in het weekend, wat is er beter dan altijd de sportbeuker om hebben die me aan m’n belofte herinnert, haar dapper (brave) op te voeden.
Heb de Santos aan m’n vrouw laten zien, ze vond 'm vet maar ook ‘klassiek’ in sommige opzichten (ik vermoed de romeinse cijfers o.a.). Sinds we willen ‘breken’ met de ‘klassieke’ opvoeding vond ze de Zenith dat meer uitstralen. We gaan gewoon naar beiden kijken en zien het dan wel.
Haha eens, yes ze krijgt een mooie set gouden bangles, waarvan er één gegraveerd is met de naam van onze dochter en er een aquamarijn edelsteen in verwerkt zal worden (edelsteen van de maand waarin ze geboren is).
Tussendoor de tijd gevonden even een blik te werpen op het horloge, heel mooi. Valt echt wel klein uit qua dial size, even wennen.
Hey dat is inderdaad een leuke! Voeg die toe aan de lijst als m’n vrouw de Zenith en Cartier niet mooi vindt.
Er is in mijn beleving bijna niemand meer die nog klassiek opgevoed werd, laat staan wordt. Ik zou bijna durven stellen dat een klassiere opvoeding een breuk met de huidige Zeitgeist vertegenwoordigt.
NormCore en Internet Ugly zijn de huidige norm, alsmede de kaderloze opvoeding door een scherm. Misschien ben ik oud geworden. Of ik de huidige stand van zaken beter of slechter vind hangt van het onderwerp af.
Hoe dan ook, succes met de keuze. En de opvoeding, uiteraard.