Laat hier het horloge van je opa zien
Hier het horloge van mijn opa:)
Hij is degene die me heeft leren klokkijken en de interesse in horloges al vroeg aangewakkerd heeft.
Gekregen na zijn overlijden.
Opa heeft m gekregen voor zijn xjarig dienstverband, meer wist oma me helaas ook niet te vertellen.
Ik draag m zelden, het voelt nogal fragiel aan en twee keer niesen en er zit een kras op t Plexiglas.
Geen recente foto wel een erfstuk mijn Opa die ik helaas niet gekend heb. Helaas weinig draagtijd om dat ik een goede aansluitende armband zoek.
De nederlandse dag aanduiding maakt het voor mij nog bijzonderder. Mooi topic trouwens
Er zijn mensen op het HF die een perfect passende band kunnen maken voor je…
Deze gekregen na het overlijden van mijn opa….
Draag hem sporadisch, maar met belangrijke momenten zoals bijv onze bruiloft doe ik hem om…
Helaas is heel recent mijn vader onverwachts en veel te jong overleden… of zijn horloge nu al mijn kant op komt weet ik niet, volgens mij wil zijn vrouw het gaan dragen.
Die maanfase gast
Smikkelen!
De rechter. Vorig jaar nog een donor gevonden voor het uurwerk. Die van mijn opa had het helaas begeven.
Sommige mensen weten gewoon niet wat cool is
Heel mooi! Ik heb exact dezelfde gekregen van mijn vader en 'm recent laten servicen. Een echt Tissot 2481 caliber. Ik draag m ook niet dagelijks.
Prachtig model!!
Prachtig horloge !!