Opa horloges only

Laat hier het horloge van je opa zien

24 likes

Hierbij de Zenith die ik van m’n oma had ontvangen na het overlijden van mijn opa:

33 likes

Leuk topic :ok_hand: Hier mijn Certina:

21 likes

Hier het horloge van mijn opa:)
Hij is degene die me heeft leren klokkijken en de interesse in horloges al vroeg aangewakkerd heeft.

12 likes

Gekregen na zijn overlijden.

Opa heeft m gekregen voor zijn xjarig dienstverband, meer wist oma me helaas ook niet te vertellen.

Ik draag m zelden, het voelt nogal fragiel aan en twee keer niesen en er zit een kras op t Plexiglas.

18 likes

Geen recente foto wel een erfstuk mijn Opa die ik helaas niet gekend heb. Helaas weinig draagtijd om dat ik een goede aansluitende armband zoek.

De nederlandse dag aanduiding maakt het voor mij nog bijzonderder. Mooi topic trouwens :heart:

25 likes

Deze 2

21 likes

Er zijn mensen op het HF die een perfect passende band kunnen maken voor je…

1 like

Leuk topic! :+1:
Ook hier een opa-horloge in de verzameling. Maar van de opa van mijn vrouw.

20 likes

Deze gekregen na het overlijden van mijn opa….
Draag hem sporadisch, maar met belangrijke momenten zoals bijv onze bruiloft doe ik hem om…

Helaas is heel recent mijn vader onverwachts en veel te jong overleden… of zijn horloge nu al mijn kant op komt weet ik niet, volgens mij wil zijn vrouw het gaan dragen.

18 likes

@handavinci eindelijk je eigen rubriek!

2 likes

Die maanfase gast :star_struck:
Smikkelen!

2 likes

12 likes

Ja, ik vind van wel. @BadgeandBezel daarentegen…

1 like

De rechter. Vorig jaar nog een donor gevonden voor het uurwerk. Die van mijn opa had het helaas begeven.

6 likes

Sommige mensen weten gewoon niet wat cool is :grin:

swag

2 likes

Heel mooi! Ik heb exact dezelfde gekregen van mijn vader en 'm recent laten servicen. Een echt Tissot 2481 caliber. Ik draag m ook niet dagelijks.

1 like

20 likes

Prachtig model!!

Prachtig horloge :watch:!!

1 like