Opbergdoos uit het verre oosten

Hallo,
Korte vraag ik ben aan het kijken voor een opbergbox voor mijn horloges.
Ten eerste omdat ik het er mooi uit vind zien en met mijn nieuwe automaat lijkt het mij handig dat deze ook daarin in beweging blijft.
Nu heb ik een doos gezien uit het verre Oosten die qua prijs prima is.
Is er iets wat nadelig kan zijn voor de horloges tov een EU model (die vaak een stuk duurder zijn)
Ik snap dat de kwaliteit waarschijnlijk niet 100% is maar dat neem ik voor nu voor lief.
Misschien ga ik het binnenwerk op den duur in 1 van mijn lades verwerken.
Alvast bedankt! :sunglasses::kissing_heart:

5 likes

Ziet er wel leuk uit…

1 like

Los van de eeuwige vraag of een horloge nu beter wel of niet in een winder moet, kan ik me niet voorstellen dat een EU-model voor een horloge beter zou zijn. Bij een elektronische watch winder in deze prijsklasse ben ik wel benieuwd hoeveel geluid die maakt, maar daar heb ik geen ervaring mee. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat de kwaliteit van dit soort producten voor deze prijs inderdaad meestal niet 100% is, ik zou eerder hopen op 40% :wink:

Doorgaans zijn precies dezelfde boxen bij een hele rits aanbieders te vinden op Ali, dus daar de verschillende reviews lezen en foto’s van gebruikers bekijken is vaak wel nuttig. De gephotoshopte horloges in bovenstaande foto vind ik dan wel weer grappig, haha!

Zelf ben ik wel erg te spreken over de horlogedozen van Rothwell, die best heel schappelijk zijn geprijst.

2 likes

Ja het geluid ben ik idd ook erg benieuwd naar.
Soms moeilijk te begrijpen hoe ze het kunnen maken voor de prijs die ze vragen.

4 likes

Ik heb dezelfde, destijds besteld op Amazon, maar voor een ‘China prijs’, dus dat komt daar ook vandaan natuurlijk.

Werkt tot nu toe prima en hij staat al sinds augustus 2021 te draaien.

Hij staat in de slaapkamer achter een tussenwandje, zonder deur zeg maar. Als het stil is hoor je hem wel zachtjes draaien, maar niet storend, al is dat persoonlijk.

Voor de rest is het een degelijk ding.

1 like

Klinkt goed ik ga de gok denk ik ook maar nemen.
Wat ik al zei is een klein bedrag en misschien later een mooiere of deze basis mooi verwerken in mijn laden.
Bedankt voor je reactie.

1 like

Maandag ochtend foto zo aan haar uitdrukking te zien😌

1 like

veel kans dat een zelfde model hier te koop evengoed uit dat verre oosten komt.
ze halen ze naar hier en vragen er meer voor, goed business model zo.

dat heb ik ook reeds gedaan, werkt prima :ok_hand:

1 like

Denk dat het deze is :slightly_smiling_face:. Is niet 100% stil, maar heb hem ook niet op mijn nachtkastje staan.

1 like

Ik heb zelf deze van Rothenschild en ben er erg tevreden mee. Natuurlijk niet zo stil als de veel duurdere merken maar hij staat op de slaapkamer, 3,5 meter van waar ik mijn hoofd te rusten leg, en je hoort hem wel maar zachtjes op de achtergrond.

2 likes

Ik heb recentelijk een Roogs winder gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Mooi afgewerkt, stille motor, degelijke prijs, en een persoonlijk, handgeschreven kaartje erin van de verkoper. Voelt goed en doet het goed. :blush:

2 likes

Die ziet er ook mooi uit zeg.
Buitenkant Echt hout?

1 like

Weet ik niet, eerlijk gezegd.

2 likes

Dat is fineer, dus technisch gesproken wel. Ik heb zelf de zwarte uitvoering. Is zo’n pianolak zwart, paste iets beter in mijn interieur.

1 like

Wat is de prijs dannvan dit ding en heb je een linkje?

1 like

Waar heb je deze bestelt? En wat is de prijs?

2 likes

Het was deze 58.12€ 54% OFF|Hot Sale Hoge Kwaliteit Horloge Winder Automatische Horloge Display Box Luxe Opslag| | - AliExpress en heb er 49 euro voor betaald afgelopen november.

1 like

Top dankjewel. Ga deze ook halen gezien de positieve ervaringen👍

1 like

Hopelijk heb je dezelfde ervaring!

1 like