Op zondag 5 juni organiseer ik een Open Atelier dag in Grootschermer voor leden van dit forum en de Horlogefreaks op Facebook.
Er is van 11:00 tot 16:00 gelegenheid om in mijn atelier rond te kijken en vragen te stellen over alles wat je maar wil weten op horlogegebied.
Meld je even aan via het evenement op facebookpagina “Chronoglide Horlogemaker Online” zodat ik rekening kan houden hoe groot de opkomst gaat worden.
Van 13:00 tot 15:00 hou ik een presentatie over verschillende onderwerpen zoals:
Seiko versus Zwitserland
Horloge onderhoud, wat kan je zelf
Shocksystemen, Automaten enz.
Neem gerust introducees mee, het wordt een gezellige middag.
De koffie staat klaar.
Op zich een goed idee, maar praktisch wordt dat wat lastig. Ik werk nu aan een boek “De wereld achter de wijzerplaat” waarin dat allemaal aan bod komt.
UPDATE!
Naast het open atelier komt er ook nog een “Dutch Made” Showcase!
Nederlandse microbrands laten hun nieuwste horloges en prototypen zien. Uniek volgens mij!
Zie de Holthinrichs 3D geprinte horlogekast nog VÓÓR de lancering in september.
Er zijn nu zeker 5 merken die speciale dingen laten zien en er zullen zeker nog meer volgen.
Stay Tuned.
Lijkt me een goed idee , is toch anders dan een boek. Mogelijk dat een of meerdere aanwezigen een stukje kunnen filmen / foto’s maken etc…
Ik ben geen pro maar wel bereid om er een filmpje van te helpen maken
Mogelijk kun je Carpoolen met iemand?.. ik weet niet waar je vandaan komt… maar… in mijn geval is het wel zo dat ik er eerder moet zijn… en als één van de laatsten weer naar huis ga…