Open Atelier Kalle Slaap 5-6-2016 Grootschermer

Ben er ook bij! ;D

1 like

Helaas ben ik dan op vakantie, was anders graag langsgekomen. Veel plezier!

1 like

Heb je via Facebook zojuist een berichtje gestuurd dat ik erbij wil zijn.
LEUK!

1 like

Ik ga eens kijken of ik hierbij kan zijn.

1 like

Kun je je ook aanmelden als je niet Facebookt?

lijk me interessant,ik ga zeker proberen er bij te zijn ,kom pas zaterdag terug in nederland ,maar ik ga er voor zorgen dat ik er bij ben. ontmoet ik misschien ook nog andere "bekende " forumleden! lijk me leuk!!!:thumbsup:

1 like

verzorg jij de catering? :wink:

Toilet-dame? :wink:

Dank je Louis, we zetten een stoel, een tafel met een schoteltje, een knotje wol, en 2 breipennen voor je klaar… :slight_smile:

Geen emmer sop?

Die kun je zelf wel tappen… anders koelt het af…

Oooh wat jammer dat ik niet kan komen, diverse andere verplichtingen.

Hallo Kalle en overige forummensen!
Ik (Hans) heb me een weekje terug aangemeld als nieuw lid en val nu al met mijn neus in de boter, wat een geweldig leuk initiatief Kalle :slight_smile:
Mijn agenda heeft al voorliggende afspraken staan, maar met wat geluk kan ik die nog wel ombuigen.
Als dat nog lukt, hoe meld ik mij dan aan zonder faceboek?

1 like

Ik ben erbij @Kalle zoals je op FB ook al hebt kunnen zien! Het is eventjes rijden vanuit het zuiden maar het lijkt me de moeite waard!

2 likes

…en @25tien is mijn chauffeur geloof ik.

1 like

Zoek alleen nog een chauffeurspetje!

geen dubbele meters graag

1 like

Kalle ik hoop dat mijn Tissot klaar is? :wink:

Zoals jullie waarschijnlijk wel op Facebook meegekregen is dit Open Dagje in een week ontploft tot nationaal evenement!
Onder de naam Dutch Made Horloge Showcase gaat er iets bijzonders gebeuren in Noord Holland.
Hier wat meer info over zondag omdat niet iedereen op Facebook zit:
17 (!) Nederlandse horlogemerken komen om hun nieuwe modellen en prototypen te laten zien in de gezellige zaal van restaurant “Het Genot van Grootschermer”!
Spreek de makers Zelf, hoe bijzonder is dat!

Vrij voor alle horlogeliefhebbers en gratis entree dus neem gerust introducees mee, het wordt een gezellige dag met een springkussen voor de kleintjes!
We weten nu al dat het gezellig druk gaat worden, dus aanmelden is niet nodig, gewoon lekker komen kijken en mede Forumleden ontmoeten.

Definitief komen:
Pellikaan Timing
Holthinrichs
Revolo Watches
Hulsman Uurwerktechniek
AEVIG
Eza Watches
Stuckx Watches
Holke Dijkman horloges
SUBDELTA
S&S Engraving
Florijn
DumeT
TenToTwo
Hans Mulder horloges
Storytelling Watch society
Sywert Hofstra Watches
Van Der Byl Design
RFD WatchWorks
+? Er wordt in Friesland hard gewerkt om het te gaan redden!

Ik wacht op bevestiging 7(!) andere Nederlandse merken.
6 merken hebben helaas andere verplichtingen.
Het Open Atelier gaat natuurlijk gewoon door, dat zit twee deuren naast Het Genot.
Daar vertel ik over techniek en beantwoordt al je vragen.

Tot Zondag?
11:00-16:00
Noordeinde 16
1843 JH Grootschermer (vlakbij Alkmaar)

Kalle Slaap
Chronoglide Horlogemaker Online
06-41181842

1 like

Ziet er goed uit! Wellicht maak ik de trip wel. Zal wellicht vragen of mijn oud-docent horlogetechniek - die woont daar ongeveer om de hoek - nog komt neuzen. Kalle kent 'm misschien wel. Het is een Morgan-fanaat. :wink: Mooi initiatief, en wellicht tot zondag!