Machiel Kalf woont hier inderdaad niet ver vandaan Peter.
Niet meer nodig tomhster, gewoon gezellig langskomen en mede Forumleden ontmoeten
Wat een geweldige setup! Ivm andere verplichtingen kan ik helaas niet.
Zolang de pet maar niet van lakleer is, is het goed!!
Want @CompleetGetikt heeft zān naam niet voor nietsā¦
Ik kijk ernaar uit om mede-forumleden zondag te mogen verwelkomen aan mijn tafeltje! Zondag dus van 11-4 in Grootschermer en er zijn nu al bijna 20 (!) merken vertegenwoordigd.
7T2 āals bandenmakerā is er ook bij! ;D
Ik zal er ook staan met meedere prototypes van Aramar. Echt een super initiatief Kalle!!
Leuk leuk leuk!! Tot morgen allemaal!! Kijken of jullie mij morgen herkennen
Las net op fb dat ook:
Van Der Klaauw
Van Der Gang
RO1 Oostwegel
te zien zal zijn.
Even een bezoekje brengen morgen
24 Nederlandse merken vertegenwoordigd⦠en dan hebben we ze nog niet eens allemaal!
deze is in elk geval klaar voor morgenā¦
Vanmorgen even langs geweest. Leuk om zo al die merken bij elkaar te zien. Even kort met 7T2 en Chip (Aevig) gesproken en een prototype van een 3d geprinte horloge van Holthinrichs in handen gehad.
Ook leuk om Sanders en Sanders engraving zo aan het werk te zien.
Niet echt fotoās gemaakt behalve deze.
Al met al een leuk initiatief!
Mooi initiatief en indrukwekkend om te zien hoe snel dit in positieve zin uit de hand is gelopen. Hopelijk komen er nog meer fotoās voor de thuisbiljvers.
Zie ik dat nu goed rechtsboven in de foto? āAls je zoān klok nog niet kunt betalen, kun je alvast een spaarvarken kopenā?
De foto ging juist om de varkentjes.
Vandaag ook even op de fiets langs geweest, had helaas geen camera mee dus sorry thuis blijversā¦
Leuk om de gezichten achter de div. merken eens irl te zien, heb een aantal mooie horloges kunnen bewonderen.
Vreemd vond ik het wel dat nog niet iedereen zijn gezicht en/of zijn creatie(s) hier heeft laten zien, het hoeft
toch niet direct op een commerciƫle manier bedacht ik me, je passie en creativiteit met ons delen zou al mooi
zijn en ook goed voor enige naamsbekendheidā¦
Kalle Schaap, nogmaals bedankt voor dit geweldig leuke initiatief
Excuus, moet natuurlijk Kalle Slaap zijn.
Helemaal in de war door het landelijke De Rijpā¦
Ik heb iedereen gezien, maar jou gemistā¦!?
was een leuk en interessant dag ,met Kalle Slaap een tijdje staan praten en zijn āknusseā atelier bekeken ,en in de ruimte naast het atelier een gezellige boel, nog de de stand van Aevig bezocht en de eigenaar gesproken ,ook arie_kabaalstra@ gesproken over zijn zelf gemaakte horloges ,en nog veel meer ,te veel om op te noemen had wel de camera bij me, maar was onder de indruk van het geheel ,en totaal vergeten ! sorry. was een geweldige dag. TOP!!!
Ja het was een mooi evenement. Het 3D geprinte horloge vond ik erg mooi, maar ook de Aevig horloges kan ik erg waarderen.
Ook Revolo heeft mij in postieve zin verrast.
Mooi initiatief om zoān evenement te organiseren.