Open dag Van der Gang

Mooie 7751 :wink: Ik begrijp dat hij zijn eigen kasten maakt, maar doe hij iets leuks met het uurwerk, behalve complicaties weglaten :hammer:

1 like

Ik moest bij deze foto meteen denken aan onderstaande:

3 likes

Tja, er zijn er meer met een vergelijkbare look.

Wybe en zijn crew hadden het mooi voor elkaar hoor. DJ, hapje, drankje, wijnproeverij, allemaal lekkere Porsches ā€œoet Grunnā€ en hij had lekker weer besteld. De horloges zijn echt schitterend en zijn machinepark is op orde. Of zijn horloges de zeer stevige prijzen waard zijn, laat ik in het midden. Die discussie is voor praktisch ieder (wat) luxer merk te voeren en daar komen wij met zijn allen toch niet uit.

Hij gaf ter plekke gedraaide plastic sleutelhangers in de vorm van zijn karakteristieke kronen weg. Ontzettend leuk.

4 likes

Dokkum Vaderdag moeten missen, een week later bij AWCO een herkansing gehad - en waar ik de fotoā€™s van de details al verleidelijk vond, was ik live snel verkocht! Wat een subtiele, originele en vooral mooie klok! Rode ring met het bolle glas maakt hem speels en eigentijds! Datumaanduiding met maanwijzer vond ik bij de Original al mooi!

Hij is besteld maar moet nog wel tot november wachtenā€¦

Maar wat in het vat zit verzuurd niet;-) strap moet ik nog wel gaan kiezen!

10 likes

Dat maakt 2, ook ik heb hem besteld (wel op Vaderdag). In de bevestiging staat ā€œlevering uiterlijk eind novemberā€. Dat kan dus ook september worden :sunglasses:

Ik heb hem op donkerblauw alligator besteld. Nu al zin in!

7 likes

Snel aangevuld, dat saldo! :wink::sunglasses:

Gefeliciteerd Jeroen, bijzondere klok. Niet helemaal mijn ding maar over smaak gaan we niet twisten. Veel plezier en voorpret gewenst!

4 likes

Datzelfde saldo let me nu ineens weer. Vreemd dit toch :thinking::joy:

1 like

Gave keuze, erg benieuwd!
Zou een uitgebreid N/A enorm waarderen.
Sterkte met wachten!
@jeroenderee too

2 likes

Ja dat gaan we zeker doen.

3 likes

Beetje jaloers heren, mocht de ā€œklikā€ er niet zijnā€¦:sunglasses:

1 like

Ach, ā€˜wat in de klok zit, verzuurt nietā€™ als je een beetje geluk hebt en op de bank levert het ook niets opā€¦ In ieder geval geen draagplezier en voorpret. :sweat_smile::sunglasses:

1 like

Jawel, boven de limiet een aanslag in een blauwe envelop (of in je inbox via mijnoverheid.nl):joy:

3 likes

Ja, dat geef je inderdaad allemaal op als je dure horloge gaat kopenā€¦je moet dus keuzes maken, kunt niet alles hebben :joy::joy:

1 like

Mooi! Die blauwe Aligator heb ik hoog zitten. Twijfel zit tegenover een combi - blauw nylon en een bruine aligator / struisvogel. Bij AWCo hebben ze veel bandjes op voorraad, dus hoop tzt ze gewoon aan het horloge te kunnen zien

1 like

Ik kies er gewoon eentje en kan er altijd naderhand nog een andere op zetten (hoeft natuurlijk helemaal geen vdG te zijn).

Vandaag een belletje gehad dat hij gereed is en welke strap ik er op wilā€¦ dan volgt de levering;-)
#kannietwachtenenhetduurtnietlangmeer

3 likes

Wutttt?? Dan bellen ze mij hopelijk ook deze week :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

3 likes

Ga ik wel vanuit, eerste badge van leveringen bestaat uit de bestellingen van de eerst open dag (Dokkum) en de twee of drie bestel zaterdagen elders in het land (Amsterdam, Utrecht en nog een plaats).
Kijk er nogal naar uitā€‹:star_struck::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik was er op Vaderdag dus dat moet goed komen. Heb op voorhand al voor blauw croco gekozen en jij?