Open dag Van der Gang

Ga voor de cognac struisvogel en de grijze nylon. Leer voor zakelijke en nylon voor meet casual (althans dat is nu de gedachte). Wellicht wordt het nylon in de zomer en leer in de winter;-)

Is me door alle drukte nog niet gelukt naar Dokkum te gaan, maar een bezoek aan de fabriek staat hoog op de lijst. Had de ambitie langs te gaan terwijl mijn eigen horloges nog in productie was, maar ja, daar begint het mee

1 like

Nylon is zeker een optie nog voor ernaast, ik denk dat ik hem persoonlijk ga ophalen. En misschien ā€œritselā€ ik die er gewoon wel ter plekke bij :grin:

Deze blauwe dus sowieso (horloge is uiteraard een andere).

1 like

Grrr kreeg vandaag een belletje van AWCO dat ze het bericht uit Dokkum verkeerd geĆÆnterpreteerd haddenā€¦ wordt toch eind oktober

2 likes

Ahhhhh, balen Jorn! :disappointed: Maar eind oktober is snel! :wink:

Er zijn ergere dingen. :wink:
Wel jammer als je er op gerekend had, ben iig benieuwd naar je ervaring en fotoā€™s. :+1:

1 like

Heb de levering toch maar omgegooid dus mag hem begin december in Dokkum ophalen;-) jij al bericht over aflevering?

1 like

Lachen zoā€™n ā€œVan de Gang reserveā€

1 like

Hoi Jorn,

Tof dat je hem voor de kerst nog in huis hebt. Ik heb in overleg besloten eea vooruit te schuiven. Andere prioriteiten op het moment :grimacing:

Heel mooišŸ‘ŒšŸ¾

1 like

Zal de fotoā€™s delen als ie binnen is!

2 likes

Doe ze de groeten van mij!

Shock

Krijg je het horloge niet meer ?

Zal ik doen!

Ik heb hem tot nader order uitgesteld, alle effort gaat nu in het opstarten van de website :sunglasses:

2 likes

Kijk er naar uit, maar hoe gaat dat nu met dat horloge? :face_with_monocle::face_with_monocle:

1 like

3 days and countingā€¦:wink: #kannietwachten

1 like

Look what I got!

11 likes

Een Tesla?

2 likes

Gefeliciteerd en nu aub een goede foto :+1:

Ja kom op zeg. Dit is beyond teasen :call_me_hand: